Φοβερό αφορισμό διάβασε ο άξιος Αρχιερεύς του Θεού Αμβρόσιος κατά των Χωμενίδη και Μόσιαλου, ενώπιον της ιεράς εικόνας της Παναγίας Τρυπητής Αιγίου, την Κυριακή 9-1-2022 μ.Χ..
Ο πρώην Μητροπολίτης Αιγειαλίας και Καλαβρύτων, έχων από Θεό ισοβίως την εξουσία του δεσμείν και λύειν και πρωτίστως το καθήκον του φυλάττειν το ποίμνιο και το γένος από “λύκους και λύκαινες”, αφόρισε
με πραγματικά τρομερά λόγια τους δύο “επωνύμους” για βαρύτατη και
πρωτοφανή στα παγκόσμια χρονικά προσβολή της Υπεραγίας Θεοτόκου και
Αειπαρθένου Μαρίας, καθώς επιχείρησαν ακριβώς να βλάψουν,
παραμονές των Χριστουγέννων, την Παρθενία και Παναγιότητα της μάνας του
Χριστού και της Ορθόδοξης Ελλάδας! Κάτι πού ούτε “Τούρκοι” ποτέ διανοήθηκαν! Ούτε ο ίδιος ο Διάβολος ποτέ τολμά, τρέμοντας την οργή και την δύναμη του Θεού!
Ο ΑΓΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Ο ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΒΛΑΣΦΗΜΟΥΝΤΕΣ
Όπως γράφει ο Σεβασμιώτατος, στο αιτιολογικό των αφορισμών, πειθαρχεί στον Άγιο Ιωάννη τον Χρυσόστομο, που κελεύει: «κάν
ακούης τινός εν αμφόδω ή εν αγοράμέση βλασφημούντα τον Θεόν, πρόσελθε,
επιτίμησον, κάν πληγάς επιθείναι δέη μη παραιτήση. Ράπισον αυτού την
όψιν, σύντριψον το στόμα, αγίασόν σου την χείρα διά της πληγής…Μέγα τι
τέξεται τη πόλει κακόν τα τοιαύτα παροράν….»!
Παραθέτει δε ξεχωριστά την αιτία του αφορισμού για τον καθένα ξεχωριστά.
ΓΙΑ ΧΩΜΕΝΙΔΗ
και ο οποίος αφορίστηκε επίσης από τον Αμβρόσιο το 2020 (δείτε εδώ)
α) ΤΗΝ ΒΛΑΣΦΗΜΟΝ ΓΡΑΦΗΝ ΚΑΙ ΔΙΗΓΗΣΙΝ ΠΕΡΙ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΤΗΣ ΥΠΕΡΑΓΙΑΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ, ΩΣ ΑΥΤΗ ΠΑΡΑΤΙΘΕΤΑΙ ΕΙΣ ΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ
β) ΗΤΟΙ ΕΙΣ ΤΟ ΚΑΤΑΠΤΥΣΟΝ ΑΡΘΡΟΝ ΜΕ ΤΙΤΛΟΝ: «Ο ΧΡΗΣΤΟΣ ΧΩΜΕΝΙΔΗΣ ΨΑΧΝΕΙ ΤΗ ΜΑΡΙΑ ΣΤΗ ΓΑΛΙΛΑΙΑ» ΤΗΣ 20 ης ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2021, όπου «….-ούτε
λίγο, ούτε πολύ- ισχυρίζεται ότι, η Παναγία είχε παράνομη σχέση με ένα
Ρωμαίο στρατιώτη και ο Ιησούς ήταν καρπός διαφόρων συνευρέσεων, που είχε
με νεαρούς» (βλ.https://www.newsbomb.gr/bomber/story/1266943/mosialos-kai-xomenidis-oi-proleftarioi-tis-xaviaroaristeras-kai-i-emmoni-me-tin-panagia-mas)
γ) ΕΙΔΙΚΩΤΕΡΟΝ, ΤO ΚΑΤΩΤΕΡΩ ΠΑΡΑΤΙΘΕΜΕΝΟΝ ΑΚΡΩΣ ΒΛΑΣΦΗΜΟΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΠΤΥΣΤΟΝ AΠΟΣΠΑΣΜΑ ΕΚ ΤΟΥΣ ΑΝΩ ΑΡΘΡΟΥ ΤΟΥ ΜΕ ΤΙΤΛΟΝ «….ΨΑΧΝΕΙ ΤΗ ΜΑΡΙΑ ΣΤΗ ΓΑΛΙΛΑΙΑ», όπου
κάποιος δήθεν Ρωμαίος στρατιώτης εμφανίζεται διηγούμενος περί της
Υπεραγίας Θεοτόκου και Αειπαρθένου Μαρίας, την Οποίιαν μάλιστα αποκαλεί
«μικρή λαντζέρισσα» τα κάτωθι φρικτά και άκρως βλάσφημα λόγια: «….Έτσι
έλυσε τα μαλλιά της και γδύθηκε το μπαλωμένο της φουστάνι. Και κόλλησε
το σώμα της στο σώμα μου…..Με τη μικρή λαντζέρισσα σμίγαμε σαρκικά ένα
ολόκληρο χειμώνα. Κάθε μέρα σχεδόν. Όποτε διαφεύγαμε της προσοχής των
αξιωματικών, των φαντάρων, των κρατουμένων και του βοηθητικού προσωπικού
του στρατοπέδου. Κλεινόμασταν στο γραφείο μου. Τραβούσα τον σύρτη. Την
ξάπλωνα στο πάτωμα. Ή στο σανιδένιο τραπέζι. Ή την έπαιρνα στα όρθια,
στηρίζοντάς την στον τοίχο. Βαστικά. Λαχανιαστά. Εξαίσια…» https://www.in.gr/2021/12/20/entertainment/book/o-xristos-xomeidis-psaxnei-ti-maria-sti-galilaia/
ΓΙΑ ΜΟΣΙΑΛΟ
α) ΤΗΝ ΒΛΑΣΦΗΜΟΝ ΑΠΕΙΚΟΝΙΣΙΝ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΤΗΣ ΥΠΕΡΑΓΙΑΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ ΕΙΣ ΤΟ ΚΑΤΩΤΕΡΩ ΠΑΡΑΤΙΘΕΜΕΝΟΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ,
β) ΤΟΝ ΥΠΕΡΜΕΤΡΟΝ ΣΚΑΝΔΑΛΙΣΜΟΝ ΤΗΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΕΩΣ ΤΩΝ ΠΙΣΤΩΝ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΕΚΝΩΝ, και
γ) ΤΗΝ ΑΡΝΗΣΙΝ ΔΙΟΡΘΩΣΕΩΣ ΤΟΥ ΣΥΝΤΕΛΕΣΘΕΝΤΟΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΣ ΔΙΑ ΤΙΝΟΣ ΝΕΩΤΕΡΑΣ ΔΗΛΩΣΕΩΣ ΜΕΤΑΝΟΙΑΣ.
Ο ΦΟΒΕΡΟΣ ΑΦΟΡΙΣΜΟΣ
«Αφωρισμένος είη παρά της Παναγίας, Ομοουσίου, Ζωοποιού και
αδιαιρέτου Τριάδος, του ενός τη φύσει Θεού και Κυρίου Παντοκράτορος, ως
και παρά της Υπεραγίας Δεσποίνης ημών Θεοτόκου, της και Τρυπητής
επονομαζομένης.
Κατηραμένος, ασυγχώρητος, και μετά θάνατον άλυτος και τυμπανιαίος έστω. Κληρονομήσαι την λέπραν του Γιεζή και την αγχόνην του προ δότου Ιούδα. Σχισθείσα η γη και κατάπίοι αυτόν ως τον Δαθάν και Αβειρών. …….
Τα υπάρχοντα αυτού έστωσαν εις διαρπαγήν. Συνεκλειπέτωσαν εκ της οικίας αυτού, ως εκλείπει καπνός από προσώπου πυρός. Εν γενεά μιά εξαλειφθείη το όνομα αυτού. Άγγελος Σατάν προπορεύεσθω έμπροσθεν αυτού. Γένοιτο κατάβρωμα των σκωλήκων, στένων και τρέμων επί της γης ως ο Κάϊν. Πρόσωπον Θεού ου μη ίδη. Είη υπόδικος τω αιωνίω αναθέματι και υπέκαυμα της ατελευτήτου κολάσεως, έχοιεν δε και τας αράς απάντων των Οικουμενικών Συνόδων και λοιπών αγίων Πατέρων.
Ει δε τις των Ορθοδόξων χριστιανών συγχρωτίζεται και συνεργεί αυτώ, και ούτος έσται κατάκριτος από της Εκκλησίας.
Ο δε Θεός της υπομονής και της παρακλήσεως δώη ἡμίν το αυτό
φρονείν, εν αλλήλοις, κατά Χριστόν Ιησούν, ίνα ομοθυμαδόν και εν ενί
στόματι δοξάζωμεν τον Θεόν και Πατέρα του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού
(Ρωμ. 1,5), Ου η χάρις και το άπειρον έλεος είη μετά πάντων υμών. Αμήν»!
ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΤΟΥΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝ
Όπως είναι φανερό εκ του κειμένου, υπάρχει πνευματική απαγόρευση και ποινή και για όποιον “συγχρωτίζεται και συνεργεί” μαζί τους…
Ο δε αφορισμός μπορεί να αρθεί και να λυθεί έπειτα από την δική τους μεταμέλεια, Εξομολόγηση και δημόσια έκφραση ειλικρινούς συγνώμης, ενώπιον εκείνου που τους έχει απο-ορίσει (αφορίσει) από τα αιώνια και άφθαρτα βιβλία του ουρανού και του Παραδείσου.
ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΧΩΡΑ
Τέλος, ιδιαίτερη προσοχή πρέπει να δοθεί σε αυτό που τονίζει και ο Ιερός Χρυσόστομος, ότι αν δεν σταματήσει μια βλασφημία, μπορεί να έρθει πολύ μεγάλο κακό στην πόλη εκείνη, καθώς φεύγει η ευλογία και η προστασία του Θεού…
Μόνον ο Αμβρόσιος όμως έπιασε τα “αναμμένα κάρβουνα” στα καθαρά χέρια του,
για να γλιτώσει από χειρότερα δεινά και την πόλη και την χώρα, αλλά και
να φέρει σε πικρή μεν, αναγκαία και πατρική δε, μεταμέλεια τους
αφορισθέντες, για να μην χάσουν την αιώνια χαρά, ενώ παραπέρα θα
καγχάζει χαιρέκακα ο αρχαίος όφις, επειδή κατάφερε να τους πάρει μαζί
του. Και δυστυχώς, άλλος τρόπος δεν υπήρχε για να αφυπνισθούν, όπως το
ευχόμαστε όλοι και πρωτίστως ο ίδιος ο αγέρωχος και πρωτοσπαθάριος της Πίστεως και της Πατρίδας Αμβρόσιος.