Οι φανεροχριστιανοί και το “like” του ΘΕΟΥ.

 

Χαίρεται.
“Θεός φυλάξοι τι κρύβω “
 
Είναι μεγάλο  “πάθος ” , είναι  αρρώστια  ,είναι “πανδημία “, να  θέλω να φαίνομαι .
Να  θέλω  να είμαι  “επώνυμος “ . διάσημος ,πασίγνωστος  και μεγάλη παγίδα για την ψυχή .
Είναι μεγάλη αρρώστια  και   πνευματικό “δηλητήριο ” , να επιδεικνύω πόσο  καλός   είμαι και πόσο  καλά περνάω “εξωτερικά ”  .
Αν αυτό θέλω  τελικά  και αμετάκλητα, δεν θα μου το στερήσει ο ΘΕΟΣ 
Διαφορετικά θα με φυλάξει ,έως  να ξυπνήσω και  να ξεφύγω από αυτή την “πλάνη ” .
 
Αυτό έχει χτυπήσει και την εκκλησία ,δημιουργώντας μια καινούργια τάξη ..
Οι  φανεροχριστιανοί  ….
 
Είναι    κρυφό  “πάθος ”   να   επιδεικνύω πόσο  καλός Χριστιανός είμαι , μέσω των  social media ,aλλά να μην το αποδεικνύω έξω από αυτά..
Καλύτερα να μην το επιδεικνύω , να είμαι  κρυπτό Χριστιανός , αν θέλει ο ΘΕΟΣ θα το αποδείξει εκείνος αν είμαι καλός  απλά  Χριστιανός  ή αν στο τέλος θα γίνω , αυτός  μόνο  το ξέρει 
Για αυτό ας μην το επιδεικνύω καλύτερα ούτε αυτό ,ούτε τίποτα άλλο .
 
Λουκ. 8,17         οὐ γάρ ἐστι κρυπτὸν ὃ οὐ φανερὸν γενήσεται, οὐδὲ ἀπόκρυφον ὃ οὐ γνωσθήσεται καὶ εἰς φανερὸν ἔλθῃ.
 
Η  “ρίζα” του κακού μέσα μου.
 
Σκεπάζω  πρώτα την εσωτερική μου “σαπίλα “ , την γύμνια μου , με ψέμα ,με  υποκρισία  “Η αμαρτία μου ενώπιον μου έστι δια παντός
Πρώτα ξεγελώ και  “πλανώ  “ τον εαυτό μου  μετά …..
Με  μόνο βαθύ  κρυφό  ,“πονηρό”  σκοπό ,να προκαλέσω  τον “φθόνο “ των άλλων 
Με κινεί το  αφανές πνεύμα πονηρίας που τρύπωσε μέσα μου .
Αυτός είναι  ο σκοπός  ,αυτό είναι το βαθύ κίνητρο ,  η “ρίζα  του κακού”  
 θέλω να πονέσω τους άλλους ,να βγω από πάνω ,να ΦΑΝΩ ….υπέρ η φάνια .
 
Το κακό από την  ρίζα …
 
 
Αυτή η δίψα για ανθρώπινη δόξα  ,δίψα που ποτέ δεν  ικανοποιείται  ,δεν μπορεί να θρέψει το   πνεύμα μου  ,αν δεν την  απαρνηθώ , αν δεν την  ξεριζώσω  με την  βοήθεια και μόνο του ΘΕΟΥ 
Στο τέλος  η δίψα για δόξα ,με  εγκλωβίζει  σαν πύθωνας ,η  “ρίζα του κακού ”  μεγαλώνει και με πνίγει ,  με “σκοτώνει ” .
 
Πάμφτωχοι  πλούσιοι …
 
Αναρίθμητα παραδείγματα  ηθοποιών ,τραγουδιστών , επιχειρηματιών ,αθλητών  Πάμπλουτων ανθρώπων  από ανθρώπινη δόξα  ,αλλά πάμφτωχοι από “Θεία δόξα “
 
Προσπάθησαν  και  Προσπαθούμε να αναπληρώσουμε την “δόξα του ΘΕΟΥ “   με ηδονή στην ηδονή 
Από ηδονή σε ηδονή σε έναν ατέρμονα κύκλο δίψας ,  θανάτου .
Τα “πάθη ” είναι αχόρταγα στο τέλος …τρώνε τον άνθρωπο και την ψυχή του 
 
Ότι θέλεις παίρνεις..
 
Παίρνω αυτό που ήθελα την “ανθρώπινη δόξα και τον πλούτο  “ 
Αυτό θελω ,αυτό  που δεν προσφέρει τίποτα  στην ψυχή  μου ,παρά μόνο ΘΑΝΑΤΟ .
Αντίθετα στερούμαι αυτο που δεν ήθελα και δεν θα θελήσω ποτέ  ,
την “θεία δόξα και πλούτο ” 
Το “καλό  αβασάνιστο ” και το “κακό  βασανισμένο ”   τέλος .
 
Στο τέλος με  παίρνει  ,βγάζοντας   με  από την δυστυχία  μου  ,“πλήρης ημερών” για τον κόσμο  ,με ένα καλό και ήσυχο τέλος και μετά ξεκινούν τα αιώνια  βάσανα μου .έξω από την δόξα ” του ΘΕΟΥ
Αλλά   ίσως  και να σωθώ,  αν μέσα μου μείνει έστω και μία σπίθα ,μου στέλνει   έναν  θεραπευτικό  “καρκίνο “  , με ταπεινώνει  ,με  γκρεμίζει από τον ψεύτικο νοητό θρόνο μου  , μου δίνει  δώρο την “μετάνοια “ και στο τέλος με σώζει  .
 
Η “πλάνη ” των ” like ” είναι ισχυρή και “Θεός φυλάξοι ” 
 
Σε όποιον επιτρέψει ο ΘΕΟΣ και εάν πέσω σε αυτή την “πλάνη ”  ,ο ΘΕΟΣ μόνο ξέρει αν θα μπορέσω  να βγω.
πόσο “ξύλο “ πόσες μάστιγες ,υπομονή  ,θα χρειαστούν να βγω , αν είναι να βγω. ποτέ .
 
 
“unlike “
Αντίθετα   είναι μεγάλη “αρετή ” να θέλεις να  θέλεις  να  κρύβεσαι ,να θέλεις να είσαι είσαι αφανής , με φόβο ΘΕΟΥ . και  φοβούμενος την δόξα των ανθρώπων 
Τα ” like ” είναι  θάνατος.όσο λιγότερα τόσο καλύτερα ,έως καθόλου  μόνο “unlike ” 
 
To “like ” του ΘΕΟΥ 
 
Να  κατανοείς ότι η “δόξα “ του κόσμου  τα μπράβο ,τα like  κλπ  είναι ψεύτικη δόξα ,είναι πλάνη  και προσωρινή χαρά  ,που σβήνει αμέσως ,δεν ξεδιψάει η  ψυχή  αλλά ξεραίνεται και πεθαίνει στο  τέλος. 
Μόνο το βλέμμα του ΘΕΟΥ πάνω μου όταν πέσει  ,η χάρη ” του  ,η “δόξα “ του  ,είναι η  πραγματική  χαρά  και  “ζωή  αιώνια ” 
 

” Το βλέμμα του Θεού “


 

Έχει πολλούς ,αμέτρητους και ανεξερευνητούς τρόπους   να το κάνει  ,όταν  και εάν είναι απαραίτητο για το σχέδιο του ,να αναδείξει κάποιον ,να του κάνει ” like ” .
Αν θέλει ο ΘΕΟΣ μόνο ,εκείνος θα    φανερώσει  και θα   αναδείξει  και θα  φυλάξει  από  την  ΠΛΑΝΗ της δόξας του κόσμου  από τα ” like ” 
 
Ο Θεός ποτέ δεν κάνει “unlike “, εγώ του κάνω…
 
 
Η πλάνη της υπεραξίας  μου .
 
Όταν θέλω  να  “Φανώ ”  με κάθε τρόπο ,να  ξεχωρίσω πάνω  και υπέρ των άλλων Είναι γιατί το “πνεύμα “ που με εμπνέει  είναι της έπαρσης ,της αλαζονείας , της  υπερηφανίας .
Είναι το πνεύμα πονηρίας  που με οδηγεί στην “πλάνη “ της υπεραξίας που   με έχει κάνει  να πιστεύω  ότι έχω έναντι των άλλων ..
Εδώ βλέπεται  αυτόν που πήρε το “lke ” του ΘΕΟΥ
 
Όλα αυτά  τα  καταλάβαιναν ,τα καταλαβαίνουν ,θα τα καταλαβαίνουν  ,μα κυρίως τα βιώνουν μέσα στην “καρδιά “ τους  οι  διά Χριστόν σαλοί  .
Απολάμβαναν ,αναζητούσαν   ένα και μοναδικό  αληθινό  “LIKE”   αυτό του ΘΕΟΥ 
Αδιαφορούσαν  για τα “like ” των ανθρώπων ..
 
                            Φοβού του ” φανεροχριστιανούς “ 
                         Ζητείτε δε πρώτον  το  “like ”  του ΘΕΟΥ    
 
Καλή φώτιση και αρχή μετανοίας .
Γ.Μ  
 

Δημοσίευση σχολίου

Νεότερη Παλαιότερη