Δες το Βασιλακόπουλε: Άνδρας περιγράφει ΜΕ ΚΑΘΕ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΑ την εμπειρία ΘΑΝΑΤΟΥ που είχε μετά από εμβόλιο, vid

 

Απλά ΣΟΚΑΡΙΣΤΙΚΟ: Τι είδε καθώς πέθαινε… Προσοχή ΣΚΛΗΡΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ!!!

Ένας άνδρας περιέγραψε ΜΕ ΚΑΘΕ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΑ, την θλιβερή αληθινή ιστορία, του παρ’ ολίγον θανάτου του μετά από καρδιακή προσβολή, λίγο μετά από ένα ενισχυτικό εμβόλιο Moderna, την ώρα που στην Ελλάδα ακούμε πως οι ανεμβολίαστοι εκπαιδευτικοί δεν πρέπει να διδάσκουν!!!

Σε ένα μακροσκελές νήμα στο Twitter, με φωτογραφίες που περιγράφουν τη φρικτή δοκιμασία του την περασμένη εβδομάδα, ο 35χρονος Καναδός χρήστης “Michal” (AKA @vaxxmyocarditis) εξήγησε πώς υπέμεινε μια εμπειρία που άλλαξε την ζωή του, αφού έλαβε οικειοθελώς τρίτη ενισχυτική δόση.

Ο Michal υπέστη καρδιακή προσβολή λίγο μετά την τρίτη του δόση Moderna, αλλά δεν πίστευε ότι βρισκόταν σε πραγματικό κίνδυνο – μέχρι που συνειδητοποίησε ότι τον καλούσαν άλλα όντα, που του έκαναν νεύμα να έρθει προς το φως.

Διαβάστε την ιστορία του Michal:

Η αρραβωνιαστικιά μου και εγώ έπρεπε να παντρευτούμε τον Ιούλιο του 2022. Δεδομένων των πρώτων 2 εντολών εμβολίων, σκεφτήκαμε ότι δεν είχαμε άλλη επιλογή, από το να συνεχίσουμε να παίρνουμε τις αναμνηστικές δόσεις μας για να μπορέσουμε να ταξιδέψουμε για το μήνα του μέλιτος / να έχουμε την ελευθερία να πάμε καταστήματα κλπ.

Αποφασίσαμε να κάνουμε το 3ο ενισχυτικό!

Στις 18 Φεβρουαρίου 2022 ~ 10 π.μ. πήραμε το 3ο ενισχυτικό @moderna_tx (όλα τα προηγούμενα ήταν επίσης #moderna). Το επόμενο πρωί, η αρραβωνιαστικιά μου άρχισε να πονά στο στήθος και είχε δύσπνοια, οπότε την έφερα στα έκτακτα περιστατικά. Λόγω των κανόνων #COVID δεν μπορούσα να μείνω στο νοσοκομείο και έτσι πήγα σπίτι.

Ενώ γινόταν έλεγχος, ξάπλωσα στο κρεβάτι, ένιωθα λίγο κουρασμένος αλλά δεν έδωσα σημασία, σκεπτόμενος ότι απλώς δεν κοιμήθηκα καλά το προηγούμενο βράδυ.

Στην αρραβωνιαστικιά μου έκαναν υπερηχογράφημα και της είπαν ότι θα της έδιναν χάπια για ήπια καρδιακή φλεγμονή. Βγήκε από το νοσοκομείο το απόγευμα, την πήρα.

Γύρω στις 7 μ.μ. αρχίσαμε να μαγειρεύουμε το δείπνο και άρχισα να νιώθω πολύ έντονους πόνους στο στήθος. Πήρα το πιεσόμετρο μου και πήρα ένδειξη 156/95 (μετά ανέβηκε ακόμα πιο ψηλά). Ήταν πολύ υψηλότερο από το κανονικό. Άρχισα να ζαλίζομαι.

 

 

 

Ξάπλωσα στον καναπέ και είπα στην αρραβωνιαστικιά μου να καλέσει ασθενοφόρο.

Οι γιατροί που ήρθαν σπίτι μου είπαν:

«Κύριε μην πανικοβάλλεστε, μόλις είχατε ένα ήπιο καρδιακό έμφραγμα. Μου έδωσαν μερικά χάπια και με σήκωσαν στο φορείο. Νομίζω ότι η διαδρομή μέχρι το νοσοκομείο δεν ήταν μεγαλύτερη από 3 λεπτά.

Τα πράγματα άρχισαν να γίνονται θολά από εκείνη τη στιγμή. Οι πόρτες άνοιξαν και με περίμενε μια ομάδα από δωδεκαμελές ιατρικό προσωπικό.

Δεν θυμάμαι να μου άλλαξαν ρούχα. Με απομόνωσαν, καθώς περίμεναν να βγουν τα αποτελέσματα των τεστ COVID

Το επόμενο πράγμα που θυμάμαι ήταν μια σειρά από όνειρα (ανάμεικτα με αυτό που πιστεύω ότι ήταν ο παράδεισος).

Θυμάμαι επίσης ότι άνοιξα τα μάτια μου και ένιωθα ότι το μισό μου πρόσωπο αρχίζει να πέφτει αργά (προσωρινή παράλυση). Οι γιατροί μου φώναζαν «Κύριε, νιώθετε το χέρι σας;» κ.λπ. Νόμιζα ότι ήταν ένα όνειρο, αλλά εβδομάδες αργότερα, όταν ξύπνησα, οι νευρολόγοι μου είπαν ότι συνέβη πραγματικά.

Την επόμενη μέρα η κατάστασή μου άρχισε να επιδεινώνεται. Ήμουν σε κώμα και το EF της καρδιάς μου έπεσε στο 45%, μετά στο 25% και συνέχισε να πέφτει στο 10-15%, δεν είχαν άλλη επιλογή από το να με τοποθετήσουν σε ένα ECMO (Εξωσωματική οξυγόνωση με μεμβράνη).

Είναι βασικά μια μηχανή που κυκλοφορεί το αίμα γύρω από το σώμα μου, το οξυγονώνει και αναπνέει για μένα. Είναι η πιο επιθετική μορφή στήριξης ζωής.

Το νοσοκομείο αποφάσισε να με μεταφέρει σε ένα μεγαλύτερο νοσοκομείο κοντά, καθώς είχαν μια ισχυρότερη ομάδα καρδιολόγων. Οι γιατροί πίστεψαν ότι μπορεί να χρειαστώ μεταμόσχευση καρδιάς. Τα πράγματα έδειχναν άσχημα. Τοποθέτησαν καρδιακή αντλία στην καρδιά μου.

Κάποια στιγμή το ECMO παρουσίασε δυσλειτουργία και άρχισα να αιμορραγώ από ένα από τα ανοίγματα (έκοψαν την περιοχή της λεκάνης μου και στις δύο πλευρές και συνέδεσαν χοντρούς σωλήνες σε μερικές αρτηρίες για να εκτρέψουν την ροή του αίματος μέσα και έξω από το σώμα προς την μηχανή ECMO.

Παραθέτει εικόνα:

 

Άρχισα να χάνω αίμα αρκετά γρήγορα!

Δυστυχώς εκείνη την στιγμή ήταν εκεί η μητέρα μου και είδε γύρω μου πετσέτες με αίμα, ενώ το προσωπικό περίμενε να έρθουν οι μεταφορείς για να με πάνε για χειρουργική επέμβαση

Κατά την διάρκεια αυτής της επέμβασης έχασα περισσότερες μονάδες αίματος! Πίστευα ότι είχα πεθάνει.

Για την ιστορία, δεν ήμουν πολύ θρησκευόμενος άνθρωπος, ποτέ δεν φανταζόμουν ποια θα ήταν η μετά θάνατον ζωή. Δεν περίμενα καν πως θα πεθάνω.

Το πρώτο πράγμα που είδα ήταν ένας κενός σκοτεινός χώρος με ένα γράμμα μπροστά μου, γραμμένο από εμένα.

Το γράμμα έσβησε και την επόμενη στιγμή βρέθηκα σε αυτό το σκοτεινό κενό χώρο. Κάτι έξυσε το χέρι μου για να μου τραβήξει την προσοχή. Κοίταξα στα δεξιά μου και υπήρχε αυτό το μικρό μισό ανθρώπινο πλάσμα. Δεν μιλούσε, απλώς έδειχνε μια κατεύθυνση για να μου πει πού να πάω.

Κοίταξα ψηλά και υπήρχαν αυτές οι σκιές μέσα στα φώτα που με κοιτούσαν. Άρχισα να κινούμαι προς το φως μέχρι που έγινε όλο λευκό.

Ήμουν ενθουσιασμένος. Μόλις ξεπέρασα το φως, βρισκόμουν σε αυτόν τον απεριόριστα ενεργειακά πλούσιο χώρο.

Δεν ήμουν πλέον σε φυσική μορφή. Ο χώρος ήταν φωτεινός, θολός και άδειος χώρος χωρίς κανέναν κοντά μου. Έμοιαζε σαν ένας νέος κόσμος με γαλάζιο ουρανό, μεταλλικές δομές που εκτείνονταν στο άπειρο.

Ένιωσα ότι υπήρχαν άπειρες πληροφορίες που μπορούσα να ανακαλύψω, γοητεύτηκα. Τα χρώματα ήταν καθαρά αν και όλα ήταν κοκκώδη σε σύγκριση με τον κόσμο που ζούσα. Κοίταξα γύρω μου για λίγα δευτερόλεπτα και τότε με τράβηξαν έξω. Δεν το ξαναείδα.

Μερικές μέρες αργότερα η καρδιά μου άρχισε να χτυπά ξανά μόνη της, έτσι αφαίρεσαν την ώθηση. Μέρες αργότερα άρχισα να αναπνέω σιγά σιγά μόνος μου, έτσι αφαίρεσαν το #ECMO και αποφάσισαν να μειώσουν τα φάρμακα για να δουν αν θα ξυπνήσω.

Οι νευρολόγοι είχαν αξιολογήσει τον εγκέφαλό μου και είπαν στη μητέρα μου ότι υπήρχε μικρή έως καθόλου εγκεφαλική δραστηριότητα (είχαν κάνει μετρήσεις με ηλεκτρόδια στο κεφάλι μου, τελικά έχασα τρίχες σε αυτές τις περιοχές).

Με αποσωλήνωσαν και τα πρώτα πράγματα που είπα στη μητέρα μου ήταν «Πέθανα και είδα την μετά θάνατον ζωή».

Δεν μπορούσα να περπατήσω για μήνες, είχα τρέμουλο χεριών και διπλή όραση για εβδομάδες αφού ξύπνησα. Τα νεφρά μου είχαν επίσης πρόβλημα, οπότε έκανα αιμοκάθαρση για εβδομάδες, ελπίζοντας ότι τελικά τα νεφρά μου θα άρχιζαν να λειτουργούν ξανά.

 

 

 

 

Οι πνεύμονές μου είχαν καταρρεύσει, οπότε μου κοβόταν η ανάσα σε οποιαδήποτε κίνηση που απαιτούσε ενέργεια. Τα ράμματα στην περιοχή της λεκάνης μου κάποια στιγμή άρχισαν να ανοίγουν ξανά, οπότε έπρεπε να με ξαναράψουν.

 

 

Κατά την διάρκεια αυτής της διαδικασίας είχα μια αλλεργική αντίδραση στην λιδοκαΐνη (δείτε τις κουκκίδες στο χέρι μου). Δεν μπορούσα να αναπνεύσω καλά. Μια ανοιχτή πληγή παρέμενε και χρειαζόμουν νοσοκόμες για να καθαρίσουν και να συμμαζέψουν την ανοιχτή μου πληγή για μήνες, ακόμα και αφότου έφυγα από το νοσοκομείο. Οι νοσοκόμες με επισκέπτονταν καθημερινά στο σπίτι για να με περιθάλψουν.

 

 

 

 

Η νοσηλεία ήταν 2 μήνες και ακολούθησε κέντρο αποκατάστασης. Έφυγα μόλις 5 ημέρες αργότερα, επειδή υπήρχε ξέσπασμα COVID. Συνέχισα την φυσιοθεραπεία ως εξωτερικός ασθενής.

 

 

Είχα μπαστούνι ενώ περπατούσα, μετά το άφησα και άρχισα το ελαφρύ τζόκινγκ και τελικά το τρέξιμο και τις προπονήσεις υψηλής έντασης. Ήταν μια απίστευτα δύσκολη διαδικασία αποκατάστασης.

Εδώ είναι το βίντεο ανάκτησης:

@2estupido *giantcellmyocarditis #myocarditis #heartfailure #kidneyfailure #lungfailure #ecmo #ecmosurvivor #icu #intensivecare #truth #canada #quebec #montreal #COVIDVaccine #moderna #vaccineinjury #vaccinecoronavirus #vaccine ♬ original sound - Michal

 

Έχουν περάσει πάνω από 6 μήνες από τη νοσηλεία μου και η καρδιά μου θεωρείται «φυσιολογική», αν και έχω κάποιες ήπιες ουλές και οι καρδιολόγοι μου είπαν ότι δεν γνωρίζουν τις μακροπρόθεσμες επιπτώσεις μιας τέτοιας ουλής. Μετά από μια τόσο εντατική θεραπεία, είναι θαύμα που αναρρώνω.

scr

el.gr

https://www.triklopodia.gr 

Δημοσίευση σχολίου

Νεότερη Παλαιότερη