Εξομολόγηση κόλαφος: “Το παιδί μου πέθανε από τα σκευάσματα δεν μπορώ να βρω πουθενά το δίκιο μου”

 

Η κ. Ελευθερία Χρηστίδου είναι κάτοικος Αττικής και πιο συγκεκριμένα διαμένει εδώ και 20 χρόνια στην περιοχή της Καισαριανής.

Άνοιξε την καρδιά της στο site μας για να βγάλει από μέσα της την οργή και τον πόνο για το παιδί της που έφυγε άδικα από τα εμβό-λια που υπόσχονταν στον κόσμο την προστασία την ελευθερία και την επιστροφή στην κανονικότητα.

Η κυρία Ελευθερία είναι φανατική αναγνώστης του site μας από την πρώτη στιγμή και μας έστειλε e-mail με σκοπό να κάνουμε μία συνέντευξη για να μπορέσει να ξυπνήσει τον κόσμο και ιδιαίτερα τις μητέρες που τα παιδιά τους προχώρησαν στην ιατρική πράξη του εμβολ-ιασμού.

Κυρία Ελευθερία σας καλωσορίζουμε στη σελίδα μας και θα θέλαμε σαν πρώτη επαφή με το κοινό να μας πείτε κάποιες λεπτομέρειες για σας και για το παιδί σας που πλέον δεν βρίσκεται στη ζωή και για όλα τα γεγονότα που διαδραματίστηκαν.

Για να διευκολύνετε και τη δική μας ζωή θα θέλαμε όταν αναφέρεστε στο εμβό-λιο να το αναγράφεται με τη λέξη σκεύασμα.

Καλησπέρα και σε σας θα ήθελα καταρχάς να σας ευχαριστήσω για το έργο που κάνετε μέσω του site σας και θέλω να γνωρίζετε ότι στη δική μας περιοχή τουλάχιστον υπάρχουν πολλά άτομα τα οποία είναι φανατικοί αναγνώστες.
Με όλο τον αγώνα που κάνατε έχετε σώσει πάρα πολλούς από το να προχωρήσουν στην ιατρική πράξη.
Είμαι 50 χρονών και μένω στην περιοχή της Καισαριανής.
Δυστυχώς το τελευταίο διάστημα δεν εργάζομαι γιατί όπου και αν έψαξα δεν μου άνοιξε κανένας την πόρτα και ζούσα με μία σύνταξη χηρείας από τον άντρα μου που έχει πεθάνει εδώ και πέντε χρόνια.
Βοηθούσε και ο γιος μου οικονομικά στο νοικοκυριό, ήταν μοναχοπαίδι και αυτή τη στιγμή εμένα έμεινα και χωρίς άντρα και χωρίς παιδί.

Πείτε μας λίγο τι ακριβώς συνέβη με τον γιο σας γιατί δεν ήταν ένα περιστατικό που τουλάχιστον να έπεσε στην αντίληψή τη δικιά μας αλλά ούτε από ότι ενημερωθήκαμε σε κάποιο άλλο δημοσιογραφικό site.

Το παιδί μου ονομαζόταν Παύλος ήταν 25 χρόνων και δούλευε περιστασιακά Delivery σε καφετέριες της περιοχής ή γειτονικών περιοχών.
Όταν υπήρξε η υποχρεωτικότητα του σκευάσματος αν και είχε την επιλογή να εργάζεται με rapid test οι εργοδότες τον πίεζαν να προχωρήσει στην πράξη του σκευάσματος γιατί όπως έλεγαν αν κυκλοφορήσει ότι πηγαίνει σε σπίτια καφέδες και ροφήματα χωρίς να είναι προστατευμένος ας το πούμε έτσι θα έχουν πρόβλημα οι επιχειρήσεις.

Δεν προσπάθησε να βρει κάποιον εργοδότη που να δέχεται να εργαστεί έστω με rapid test

Προσπάθησε πολλές φορές αλλά παντού έπεφτε σε τοίχο όλοι ήθελαν να έχει κάνει το σκεύασμα, αντιμετώπισε ρατσισμό και μάλιστα πολλοί του φέρθηκαν κυριολεκτικά σαν σκουπίδι.
Τα λεφτά τα είχαμε ανάγκη γιατί όπως σας είπα δεν είχαμε την οικονομική δυνατότητα να ανταποκριθούμε στις ανάγκες και στις απαιτήσεις της καθημερινότητας και τελικά πήρε την απόφαση να προχωρήσει στο σκεύασμα.

Εσείς όπως αναφέρατε διαβάζατε την σελίδα μας και βλέπατε όλες τις δημοσιεύσεις σχετικά με αυτό, δεν τον προειδοποίησατε για αυτό που πάει να κάνει

Ναι του τα ανέφερα όλα και του έδειξα και τις δημοσιεύσεις σας σχετικά με τους κινδύνους που περικλείει μία τέτοια πράξη και του ζήτησα να διαβάζει ανελλιπώς το site για να ενημερώνεται.
Δυστυχώς η ανάγκη για τα χρήματα τον λύγισαν και πήγε και έκανε δύο δόσεις από το σκεύασμα της Pfizer.

Στη συνέχεια τι συνέβη

Τον πρώτο ένα μήνα δεν υπήρχε κάποιο θέμα μάλιστα είχε πάει και είχε κάνει όλες τις εξετάσεις οι οποίες είναι απαραίτητες ώστε να συμμετέχει σε ερασιτεχνικούς αγώνες ποδοσφαίρου με ομάδες της περιοχής και οι γιατροί του είχαν επισημάνει ότι δεν έχει κανένα πρόβλημα υγείας και μπορεί να πάρει μέρος σε οποιαδήποτε αθλητική δραστηριότητα. Μετά από δύο μήνες μου παραπονέθηκε ότι κουράζεται πολύ εύκολα και ότι δεν μπορεί να ανταπεξέλθει στην εργασία και στις προπονήσεις και πέντε μέρες πριν συμβεί το τραγικό γεγονός μου ανέφερε ότι έχει ζαλάδες.
Έπειτα από πέντε μέρες τον βρήκα πεσμένο στο πάτωμα χωρίς σφυγμό και χωρίς αισθήσεις κάλεσα άμεσα το ασθενοφόρο αλλά το μόνο που διαπιστώθηκε στο νοσοκομείο που πήγαμε ήταν ο θάνατος του.

Εσείς πως είστε σίγουρη ότι ο θάνατος του παιδιού σας προήλθε από το σκεύασμα

Από τι άλλο μπορεί να έγινε, το παιδί μου δεν είχε κανένα πρόβλημα υγείας έκανε συνεχώς εξετάσεις και η ιατροδικαστική έρευνα ανέφερε παθολογικά αίτια.
Με λίγα λόγια δεν βρήκε κάποιο σημάδι ότι υπήρχε κάποιο ζήτημα υγείας
Δυστυχώς το παιδί μου το έφαγαν.

Προσπαθήσατε κάπως να βρείτε το δίκιο σας έστω με μία νομική οδό

Με τι αποδείξεις; Ποιος εισαγγελέας θα ξεκινήσει διαδικασίες επειδή ένα παιδί πέθανε ξαφνικά.
Τα έκαναν όλα έτσι ώστε να μην μπορείς να αποδείξεις τίποτα.
Τι να πάω να πω ότι το παιδί μου πέθανε ξεκινήστε δίωξη στην κυβέρνηση, στους ειδικούς ή στην εταιρεία που προμηθεύει τα σκευάσματα.
Θα μου ζητούσαν πειστήρια.
Τι θα έδειχνα ακριβώς;
Είμαι πολύ απελπισμένη γιατί το παιδί μου χάθηκε άδικα και δυστυχώς δεν μπορώ να βρω πουθενά το δίκιο μου.

Κάνατε κάποιες κινήσεις να δημοσιοποιήσετε το θέμα σε κάποιο τέλος πάντων μεγάλο μέσο

Ναι πήρα τηλέφωνο σε κανάλια πανελλαδικής εμβέλειας αλλά η απάντηση ήταν η ίδια, ότι αυτές οι απόψεις είναι επικίνδυνες και μπορεί να προκαλέσουν αναστάτωση και νομικά ζητήματα.
Μου έκλειναν όλοι το τηλέφωνο.
Έτσι αποφάσισα επειδή εσείς δίνετε βήμα σε όλους να το αναφέρω σε σας όχι ότι θα αλλάξει κάτι αλλά τουλάχιστον να μπορέσω να προειδοποιήσω και τις άλλες μάνες ότι αν δουν κάτι ανησυχητικό σε παιδιά που προχώρησαν στην ιατρική πράξη να κινηθούν άμεσα και να ζητήσουν τη βοήθεια κάποιου γιατρού ή κάποιου ειδικού χωρίς να ντραπούν και χωρίς να κρυφτούν σχετικά με αυτό που προκαλεί τα συμπτώματα στο παιδί τους.

Κυρία Ελευθερία σας ευχαριστούμε για την εξομολόγηση από τη μεριά μας να ξέρετε ότι θα κάνουμε τα πάντα για να πληρώσουν όλοι αυτοί που οδήγησαν σε μία γενοκτονία τη χώρα μας.
Σας εκφράζουμε τα ειλικρινή μας συλλυπητήρια και αν χρειαστείτε κάποια οικονομική βοήθεια μπορείτε να μας πείτε και να κοινοποιήσουμε την έκκληση και πιστέψτε με υπάρχουν πολλοί που θα σταθούν δίπλα σας.

Σας ευχαριστώ πάρα πολύ για όλα απλά δεν θα ήθελα να δημοσιεύσετε φωτογραφίες μου για ευνόητους λόγους. Αισθάνομαι ενοχές που άφησα το παιδί μου να πάει σαν το σκυλί στο αμπέλι δεν χρειάζομαι πιο πολλές τύψεις.
Να είστε καλά και συνεχίστε τον αγώνα που κάνετε.

 https://karditsastakra.com

Δημοσίευση σχολίου

Νεότερη Παλαιότερη