ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΩΝ ΑΙΣΧΙΣΤΩΝ "ΙΕΡΕΩΝ" ΤΟ ΕΙΔΑΜΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΣΤΗΝ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΗ ΤΟΥ ΛΙΑΠΗ: Γυναίκες… παπαδάκια πήραν ευλογία και μπήκαν στο ιερό!

 

 

 ΑΘΑΜΑΝΑΣ:  Η μισή αλήθεια είναι, όχι απλά χειρότερη, αλλά πλειστάκις χειρότερη από το ψέμα.  

 Στην προς Γαλάτας επιστολή του Αποστόλου Παύλου (γ΄ 23 – δ΄ 5), συν τοις άλλοις, αναφέρεται το παρακάτω:

Πάντες γὰρ υἱοὶ Θεοῦ ἐστε διὰ τῆς πίστεως ἐν Χριστῷ Ἰησοῦ· ὅσοι γὰρ εἰς Χριστὸν ἐβαπτίσθητε, Χριστὸν ἐνεδύσασθε. Οὐκ ἔνι Ἰουδαῖος οὐδὲ Ἕλλην, οὐκ ἔνι δοῦλος οὐδὲ ἐλεύθερος, οὐκ ἔνι ἄρσεν καὶ θῆλυ· πάντες γὰρ ὑμεῖς εἷς ἐστε ἐν Χριστῷ Ἰησοῦ.

Η Σωτηρία των Ανθρώπων είναι το ζητούμενο εδώ και ο Χριστός δεν διαχωρίζει Ιουδαίους από Έλληνες, πλούσιους από φτωχούς, άνδρες από γυναίκες.  Όλοι είναι ίσοι μπροστά στον Χριστό, όσο αφορά τη Σωτηρία τους!...

Δεν σημαίνει, Αίσχιστοι των Ασχίστων, κατά τον Άγιο πατρο-Κοσμά, σημερινοί "ιερείς", ότι Άρσεν και Θήλυ είναι ένα και το αυτό!  Δεν θα υπήρχε λόγος ίνα ποιήσει δυο, εντελώς διαφορετικά φύλα, με διακριτούς και διαφορετικούς (από την Αρχή της Δημιουργίας) ρόλους και ικανότητες.  Ούτε θα διάλεγε κατόπιν ο Κύριος ημών Ιησούς Χριστός μόνον Άνδρες για Αποστόλους.  Δεν είχε ανάγκη ο ίδιος ο Θεός, ενώ έφερνε επανάσταση, να κρατήσει τάχα τις τότε παραδόσεις, όπως αισχίστως θέλουν να μας "πείσουν" κάποιοι πονηρά ορμώμενοι, για τον λόγο που τάχα διάλεξε ο Χριστός μόνον άνδρες.  

Την ισοπέδωση των φύλων την θέλει μόνον ο Διάβολος και όλοι οι οπαδοί του.  Μέσα σε αυτούς φυσικά και οι κάθε λογής φεμινίστριες, οι οποίες έχουν χάσει κάθε ίχνος θηλυκής ψυχής (πολλές δεν μοιάζουν καν γυναίκες και στο σώμα).  

Δυστυχώς, ο εωσφορικός εγωισμός δεν έχει αφήσει παρά, ίσως ελάχιστες γυναίκες ανέγγιχτες, καθώς ακόμη και "ορθόδοξες χριστιανές" όπως θέλουν να πιστεύουν για τον εαυτό τους, δεν δείχνουν σεβασμό προς την διακριτότητα των δυο φύλων.  Μέχρι που έχουν πει: ''κακώς δεν γινόμαστε και εμείς ιερείς'', ή "κακώς δεν μπορούμε να μπούμε στο Άγιο Όρος", ή "πρέπει εμείς οι γυναίκες να είμαστε οι αρχηγοί"... Και νομίζουν ότι θα σωθούν μόνο με τις πολλές νηστείες και τα λάχανα...

Και κάτι ακόμη για τη διακριτότητα των δυο φύλων, ακόμη και στην επόμενη και Αληθινή Ζωή:  Πέραν των πολλών μαρτυριών που ήδη υπάρχουν από Αγίους και Αγίες για το τι ακολουθεί, είδε ποτέ κανείς Άγιο να απεικονίζεται με φουστάνια και να μοιάζει με γυναίκα, ή Αγία να φορά παντελόνια και να μοιάζει με άνδρα;  Μήπως εμφανίστηκαν όλοι αυτοί ως "ουδέτερο φύλο"; (ΦΕΥ!).  Δεν γνωρίζουμε ότι, μετά τη Δευτέρα Παρουσία, όλοι μας θα έχουμε το σώμα μας (σε πολύ ανώτερη και άφθαρτη μορφή βέβαια), αλλά θα φαινόμαστε όπως φαινόμασταν όταν ήμασταν 33 χρονών;  Πώς λοιπόν "ουκ έστι άρσεν και θήλυ", κατά το δικό σας δοκούν, όλοι εσείς οι αντίχριστοι "ιερείς", πλήρεις δαιμονικού πνεύματος;  

Η ώρα όμως να μπει ο κάθε "κατεργάρης" στη θέση του έρχεται ταχέως...

ΑΜΗΝ

 

του Σωτήρη Μ. Τζούμα  

Η Γραφή λέει: «μη μέταιρε όρια αιώνια, α έθεντο οι πατέρες σου». Ο στίχος ανήκει στο Βιβλίο των Παροιμιών και αναφέρεται στα σύνορα της γης που τα καθόρισαν οι πρόγονοί τους. Οι Πατέρες της Εκκλησίας μας χρησιμοποιούν την φράση αυτή αναφερόμενοι στα όρια της πίστης μας και στην διαφύλαξή της από αλλοιώσεις.

Και ο Απόστολος Παύλος θα πει στους Θεσσαλονικείς: «στήκετε και κρατείτε τας παραδόσεις ας εδιδάχθητε» είτε προφορικώς είτε γραπτώς. Και η αλήθεια είναι ότι στην Θεσσαλονίκη, στους Ιερούς Ναούς, τηρείται η παράδοση των λατρευτικών τελετών και ακολουθιών. Ίσως συντελεί σ’  αυτό και η γειτνίασή της με το Άγ. Όρος, στο οποίο η παράδοση και η τήρηση του τυπικού αποτελεί δόγμα!

Στην Αθήνα δυστυχώς, καταστρατηγείται πολλές φορές και με μεγάλη ευκολία, από ορισμένους κληρικούς, οι οποίοι κατά το δοκούν νομίζουν ότι μπορούν να επιφέρουν όποια καινοτομία ή νεωτερισμό τους έρθει στην σοφή ή στην άδεια  τους κεφαλή!

Στον Ι. Ναό Αγ. Νικολάου Ραγκαβά, στην Πλάκα είδαμε το εξής πρωτοφανές και ξενόφερτο (το συναντάμε στην Αγγλικανική Εκκλησία): κοπέλες να διακονούν εντός του ιερού Βήματος  και μάλιστα να φορούν και τα άμφια που φορούν οι ιερόπαιδες, τα γνωστά μας παπαδάκια. Στην ουσία είναι άμφια υποδιακόνου! Η ευλογία όπως μας πληροφόρησαν δόθηκε από τον εφημέριο του Ναού, π. Αλέξανδρο Καριώτογλου, ο οποίος μάλιστα τυγχάνει και…διδάκτωρ Θεολογίας-Θρησκειολογίας.

Κρίμα στα πτυχία σου πάτερ μου! Τι μόδα είναι αυτή;

Συμβαίνει κάποιες φορές στην επαρχία, να μην υπάρχουν αγόρια να διακονήσουν στο ιερό βήμα τον ιερέα και να επιστρατεύονται κορίτσια ή γερόντισσες που ξέρουν την τάξη. Εκεί το καταλαβαίνω να πάρει το θυμιατό και το κερί μια γυναίκα ή ακόμη και κοπέλα. Όταν υπάρχει ανάγκη, εφαρμόζεται η οικονομία. Δεν χρειάζεται βέβαια να ενδυθεί τα άμφια!

Αλλά στο κέντρο της Αθήνας, προς τι αυτά τα πρωτοφανή  καραγκιοζιλίκια; Τι σημαίνει αυτό το «ουκ ενι άρσεν και θήλυ»που μας είπαν με το ανακοινωθέν τους από το ναό για να δικαιολογήσουν τα αδικαιολόγητα; Άλλο είναι το νόημα και για άλλο λόγο και σκοπό μας το άφησε ως παρακαταθήκη ο Κύριος!

Η γυναίκα έχει την θέση της μέσα στην Εκκλησία,όπως αυτή παραδόθηκε από αιώνων. Καινοτομίες και νέες μόδες είναι ανεπίτρεπτο να συμβαίνουν και μάλιστα χωρίς την άδεια της διοίκησης της Εκκλησίας. Αγγίζουν τα όρια της βλασφημίας και της αίρεσης.Έχουν χάσει τον έλεγχο εκεί στην Αρχιεπισκοπή; Τι συμβαίνει; Έχει γίνει ξέφραγο αμπέλι;

Φτάνει πια!

Για την ιστορία να σας αναφέρω ότι ο εν λόγω κληρικός είναι αυτός που είχε τελέσει το μυστήριο του βαπτίσματος παιδιού του οποίου  οι «γονείς» ήταν ένα ζευγάρι ανδρών ομοφυλοφίλων και μάλιστα είχε δώσει «σπουδαίες» ευχές ο… πατήρ! Είναι ο πρώτος διδάξας και έπειτα ακολούθησε η εκτροπή του Αμερικής Ελπιδοφόρου. Βλέπετε κάποιοι άνθρωποι στην Εκκλησία μας έχουν μπλέξει τον ρόλο τους και την αποστολή τους! Και προφανώς για άλλο δρόμο τους προόριζε η ζωή και αλλού κατέληξαν! Και τώρα λένε να παντρέψουν τις απόψεις τους μέσα από τον χώρο της Εκκλησίας μας στον οποίο υπηρετούν και δεν τους έχει δώσει κανείς το δικαίωμα της καινοτομίας και του εντυπωσιασμού!

Ο κάθε επίδοξος … Κονάνος ας πάει σπίτι του!

Ας μαζέψουν  τα κουβαδάκια τους όλοι οι ευφάνταστοι  νεωτεριστές άνευ λόγου  και ας πάνε σε άλλη παραλία να παίξουν. Πάρτε τις παλαβομάρες που κουβαλάτε και αδειάστε μας τη γωνιά.Πάτε αλλού να ψάξετε ή και να πείτε το παραμύθι σας. Η Εκκλησία μας πολύ έχει ανεχτεί τέτοια φαινόμενα. Και η Αρχιεπισκοπή ας βάλει επιτέλους μια τάξη στα του οίκου της και προπαντός  στα θέματα αυτά!

 

 http://yiorgosthalassis.blogspot.com/2023/06/blog-post_07.html#more

 

 

 

 

 

 

Δημοσίευση σχολίου

Νεότερη Παλαιότερη