ΦΡΙΚΤΟΣ ΙΕΡΟΣ ΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΕΠΙ ΤΗ ΕΠΕΡΧΟΜΕΝΗ ΘΕΙΑ ΓΕΝΝΗΣΕΙ ΤΟΥ

 

 ΔΟΞΑ ΕΝ ΥΨΙΣΤΟΙΣ ΘΕΩ

 

ΜΕΓΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ

ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΚΕΠΕ, ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

+++ 

 Σε λίγο τα πάντα θα στολιστούν, 
φώτα παντού θα φωτιστούν, 
με ποικίλα στολίδια οι δρόμοι, 
οι πλατείες θα κοσμηθούν. 

 ΟΜΩΣ, στας ψυχάς σας 
σκότος σε πλείστους θα επικρατεί, 
ρύπος απιστίας,
 κράτος παθών και αμαρτίας. 

 Δεν υπάρχει πεδίο αυτογνωσίας,
 αυτοδικαιώνεται ο καθείς, 
εις δρόμον υπερηφανείας οδοιπορεί.

Στέκω Ο ΚΥΡΙΟΣ ΤΟΥ ΠΑΝΤΟΣ 
στην θύρα της ψυχής και κρούω, 
ως επέτης χτυπώ μα ο άνθρωπος μένει εσωτερικά, 
ψυχικά ΝΕΚΡΟΣ. 

 Υπάρχει μόνο για τα εδώ, για τα υλικά, 
για το πού θα πάει,
 πού θα γλεντήσει στις γιορτές, 
πώς θα κορέσει τις επιθυμίες του τις κοσμικές,
 σε ποιο τουριστικό μέρος θα γιορτάσει 
ΤΗ ΘΕΙΑ ΓΕΝΝΗΣΗ ΜΟΥ και φέτος,
 πώς θα επιδειχθεί πιο πολύ 
και μέσα στην ψυχή σκότος
 ολοτελώς επικρατεί. 

 Δεν έχει ιδανικά υψηλά,
 δεν εισχωρεί αυτός καν σε πνεύματος ουσία, 
ζει μόνο κατά σάρκα σε πεδία επιφανείας. 
 Είναι στο μέσα, στο εσωτερικό του κενός, 
άδειος, σκοτεινός.

 Όσα φώτα κι αν αναφτούν, 
στην ψυχή, στην καρδιά των ανθρώπων δεν εισχωρούν. 
 Νεκρή παραμένει αυτή, να νιώσει, 
όχι, δεν μπορεί την σημασία της Θείας Γεννήσεως Μου, 
ΤΟ ΔΟΞΑ ΕΝ ΥΨΙΣΤΟΙΣ ΘΕΩ 
είναι άγνωστο διά τον αδιάφορο,
 διά τον μη πιστό. 

 Μένει αυτός εν επιφανεία,
 εν υλική μόνο εστία, 
ζει σε άγνοιας σκοτάδι, δεν νιώθει,
 δεν αγγίζεται απ’ του πνεύματος μου τη χάρη. 

 Εκείνη τότε η ψυχή, 
με πνευματική πείνα λιμοκτονεί, 
δεν ένιωσε ΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΝΟΗΜΑ 
ΤΗΣ ΘΕΙΑΣ ΓΕΝΝΗΣΕΩΣ ΜΟΥ,
δεν αγγίχτηκε εσωτερικά, 
στέκει μόνο στα εδώ, 
στα ασήμαντα, στα μικρά. 

 Δεν θα έρθει την νύχτα την Άγια στο ναό 
κι αν τυπικώς, έτσι για το καλό, 
θα λάβει θέση εν αυτό, αν για το τυπικό πάλι λάβει 
το Σώμα Μου και το Αίμα Μου το Θεϊκό, 
θα ΄ναι χωρίς τον πρέποντα καθαρισμό, 
χωρίς πεδίο μετανοίας, 
ουχί προς ΑΦΕΣΙΝ ΑΜΑΡΤΙΩΝ ΚΑΙ ΖΩΗΝ ΑΙΩΝΙΟΝ,
θα ΄ναι ΝΑΙ, ΜΟΝΟ, δυστυχώς 
μια τυπική διαδικασία.

Και σε ρωτώ σε τούτο το δικό Μου 
ΕΚ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΑΓΙΟΥ ΓΡΑΠΤΟ, 
Ο ΚΥΡΙΟΣ, Ο ΘΕΟΣ 
– Εσύ που το διαβάζεις, εμβαθύνεις, 
νιώθεις, αγγίζεσαι παιδί μου από αυτό; 
 ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΜΟΥ γιατί απ’ την απάντηση σου 
εξαρτάται η ψυχική σου σωτηρία, 
ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΥΨΙΣΤΗΣ ΓΙΑ ΕΣΕ ΣΗΜΑΣΙΑΣ.

ΑΜΗΝ, ΔΟΞΑ ΣΤΗΝ ΑΓΙΑ ΓΕΝΝΗΣΗ ΣΟΥ ΚΥΡΙΕ 

 +++

 http://oimos-athina.blogspot.com/2023/12/blog-post_321.html#more

 

 

 

 

 

Δημοσίευση σχολίου

Νεότερη Παλαιότερη