ΑΥΣΤΗΡΟΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΥΤΙΚΟΣ ΘΕΙΟΣ ΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΟΧΗ ΗΓΕΤΩΝ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΣΤΗΝ ΘΕΣΜΟΘΕΤΗΣΗ ΤΟΥ ΕΚΤΟΣ ΤΩΝ ΔΥΟ ΦΥΛΩΝ ΓΑΜΟΥ

 

 

ΞΕΠΕΡΑΣΑΤΕ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΗΣ ΓΗΣ
ΤΩΝ ΣΟΔΟΜΩΝ ΚΑΙ ΓΟΜΟΡΡΩΝ ΤΗ ΓΡΑΜΜΗ,
ΓΙ’ ΑΥΤΟ Η ΜΑΚΡΟΘΥΜΙΑ ΜΟΥ
ΘΑ ΠΑΥΣΕΙ ΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙ

 

ΜΕΓΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ

ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΚΕΠΕ, ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

+++

 Πολλές φορές για το θέμα αυτό Ο ΚΥΡΙΟΣ έχω μιλήσει,
 μα όμως ο άνθρωπος της γης
την τομή της αληθείας μου
δεν έχει δυστυχώς ουδόλως κατανοήσει.

 Είναι θέμα μείζον σοβαρό,
γι’ αυτό τεκνία, ως ουράνιος διδάσκαλος,
επανέρχομαι εις αυτό.

 Γράψε εσύ την Θεία διδαχή μου,
μη διστάζεις παιδί μου,
Εγώ ομιλώ, εσύ δούλος μου,
εργάτης που Εμέ ιεραποστολικά υπηρετείς εδώ.

Περίμενα να δω, από τον αρχηγό
της Ορθόδοξης μου Ελληνικής Εκκλησίας,
τη φωνή της υγιούς αληθείας
αλλά είδα με πόνο,
φωνή και απάντηση ασυνέτου απιστίας.

 ΑΛΙ και πάλι ΑΛΙ.
 Αλλοιώθηκε από την ιεραρχία
τώρα κάθε στίγμα Ορθοδοξίας,
καταπατείται χωρίς ίχνος ντροπής,
 η ΟΡΘΟΠΡΑΞΙΑ.

 Και ενώ θα ΄πρεπε ο αρχηγός σας
να ‘ναι παράδειγμα διά το ποίμνιο σας,
 έγινε ο φονεύς των ψυχών σας.
 
Λόγο φοβερό σε Εμέ θα δώσει 
γιατί το ύψιστο λειτούργημα του έχει,
 πολλάκις, σε σοβαρά θέματα στην Ελλάδα
 τώρα ασυνέτως προδώσει. 

 ΜΕΤΑΝΟΙΑ από την ψυχή του Ο ΚΥΡΙΟΣ ζητώ,
 όσο στη γη ταύτη έχει καιρό. 
 Είπε στον πιστό λαό μου ΝΑΙ 
στον γάμο των ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΩΝ, 
ενώ ως ηγέτης πιστός
 θα ΄πρεπε να το αρνηθεί ρητώς.
 
Έδωσε εμπαιγμό στο μυστήριο το ΙΕΡΟ. 
 Επέτρεψε αυτό να γίνεται στην ορθόδοξη μου Ελλάδα,
 κάτω πέταξε της ορθοπραξίας μου τη δάδα. 

 Ας ΜΕΤΑΝΟΗΣΕΙ ευθύς 
και σε σωστή πορεία πίστεως ας οδοιπορήσει. 
 
Το αμάρτημα ετούτο, 
ο Λόγος μου σαφώς ΤΟ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΙ, 
δεν επιτρέπω Ο ΚΥΡΙΟΣ σε κανέναν 
Τον Λόγο μου να διαπομπεύει, 
να κάνει προς Εμέ παρακοή εγκληματική, 
πόσο μάλλον όταν κρατεί θέση Αρχιερατική.

Η Ελλάδα σας κινδυνεύει,
 σε πλήρη αλλοίωση τώρα παιδιά μου οδεύει. 
 Χάθηκαν όλα τα υψηλά ιδανικά, 
ξεχάστηκε η καταστροφή των Σοδόμων και Γομόρρων, 
οδοιπορεί η Ελλάδα προς ΤΕΛΕΙΟ ΗΘΙΚΟ ΞΕΠΕΣΜΟ, 
γι’ αυτό οι Έλληνες πολλά θα υποφέρουν, 
σε επίπεδο απωλείας τα τέκνα τους θα φέρουν. 

 Μέγας κοπετός διά της αμαρτίας ταύτης 
στην Ελλάδα θε να ‘ρθει. 
 ΣΥΝΕΤΙΣΜΟ, ΜΕΤΑΝΟΙΑ ζητώ ο ΜΕΓΑΣ ΚΡΙΤΗΣ.

Κλείσε εδώ την γραφή μου, 
διάδωσε την παιδί μου.

ΑΜΗΝ 
 +++

 http://oimos-athina.blogspot.com/2024/01/blog-post_596.html#more

 

 

 

 

Δημοσίευση σχολίου

Νεότερη Παλαιότερη