ΙΕΡΟΣ ΘΕΙΟΣ ΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΩ ΠΕΡΙ ΤΩΝ ΕΠΙ ΓΗΣ ΔΟΚΙΜΑΣΙΩΝ (ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΕΡΟΝΤΙΣΣΑ ΤΗΣ ΣΤΕΡΕΑΣ)

 


 

 

 

 

 

                     ΤΟ ΟΥΣΙΩΔΕΣ ΝΟΗΜΑ ΤΟΥ ΠΟΝΟΥ

ΜΕΓΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ

ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΚΕΠΕ, ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ
+++ 

 Εγώ ο συγγραφεύς στο γραπτό, 
εσύ εστία αμαρτωλή, 
κρατάς απλά το στυλό, 
Εγώ συντάσσω, 
Εγώ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΤΟΥ ΠΑΝΤΟΣ.

Προς τον πιστό μου λαό ομιλώ,
το νόημα των δοκιμασιών θα σας αναλύσω
και γιατί αυτές επιτρέπω σε εσάς θα εξηγήσω.

 Δεν είμαι τεκνία μου ΘΕΟΣ τιμωρός,
πάντα για το ψυχικό σας όφελος ενεργώ,
 γιατί θέλω εσάς να αφυπνίσω,
 από την πνευματική σας νάρκη να σας αναστήσω.

 Μέσα στη χαρά, μέσα στην πρόσκαιρη ευτυχία της γης,
 ξεχνάτε οι πιο πολλοί ΤΗΝ ΑΙΩΝΙΑ ΖΩΗ,
 ΤΗΝ ΑΘΑΝΑΣΙΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ
και ασχολείστε δυστυχώς μόνο για τα κάτω, για τα εδώ,
χωρίς προσπάθεια για εσωτερική κάθαρση, για αγιασμό,
ζείτε χωρίς σκοπό, χωρίς ανώτερα υψηλά ιδανικά.

 Μα Εγώ σας έπλασα
για το ΚΑΤ’ ΕΙΚΟΝΑ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΘ’ ΟΜΟΙΩΣΗ
γιατί σας αγαπώ και θέλω, ζητώ μαζί μου να συνδοξαστείτε,
 αιωνίως τη δόξα μου να θεωρείτε,
κληρονόμοι της αιώνιας,
 επουράνιας μου Βασιλείας να βρεθείτε,
 Εμέ εσαεί εν ουρανοίς να δοξολογείτε.

 Πώς όμως θα γενεί αυτό, 
που μέσα στην ηδονή αυτής της πρόσκαιρης ζωής,
 ξεχνάτε την υψηλή σας αποστολή 
και γίνεστε άσωτοι υιοί; 

 Έρχομαι λοιπόν ως πατέρας σας, 
με της δοκιμασίας το καμίνι και σας ταράζω, 
σας παίρνω από την οδό της αμαρτίας, της αδιαφορίας, 
οδηγώντας εσάς στο πεδίο της σωτηρίας.

 Γι΄ αυτό ο Απόστολος Παύλος έλεγε – 
«Χαίρω εν τη δοκιμασία, γιατί όταν ασθενώ 
τότε γίνομαι πνευματικά ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΟΣ».

 Μέγα, ναι, το ΝΟΗΜΑ των δοκιμασιών για τον πιστό, 
λαμπρύνεται αυτός στο καμίνι του πόνου, όπως ο χρυσός.
 
Λάμπει, ακτινοβολεί, καθαρίζεται, 
κάθαρση γίνεται στο μέσα του εσωτερική 
κι ας πολλές φορές την αλήθεια αυτή τώρα δεν την κατανοεί.

 Όλοι οι άγιοι μου, οι όσιοι, οι μάρτυρες οι δικοί μου 
είχαν θλίψεις, δοκιμασίες, είχαν ασθένειες, 
όμως δεν βαρυγκόμησαν ποτέ, δεν γόγγυσαν εδώ,
 και τώρα ζουν, χαίρονται, αγάλλονται ΑΙΩΝΙΩΣ εν τω ουρανώ.

 Αυτό παιδιά μου ΜΕΤΡΑ, 
όλα τα άλλα τα της γης, ανθρώπινα είναι, μικρά, 
θα διέλθουν ωσάν σκιά. 

 Υπομένετε οι δούλοι μου με ανδρεία, 
την κάθε τώρα εδώ δοκιμασία γ
ιατί σας εξασφαλίζει 
ΑΙΩΝΙΑ ΑΦΘΑΡΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ.

Το μάθημα ετούτο σας το ‘δωσα Εγώ, 
δεν γράφτηκε από χέρι γεροντικό.

ΑΜΗΝ ΑΜΗΝ ΑΜΗΝ

ΔΟΞΑ ΣΟΙ ΚΥΡΙΕ, ΔΟΞΑ ΣΟΙ 
 


Δημοσίευση σχολίου

Νεότερη Παλαιότερη