ΛΟΓΟΣ ΙΕΡΟΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΓΙΑ ΜΕΤΑΝΟΙΑ ΣΤΑ ΕΣΧΑΤΑ ΤΟΥ ΚΑΙΡΟΥ, ΓΙΑ ΤΗ ΣΩΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΦΥΓΗ ΤΗΣ ΕΞΩΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ

 

 

 ΕΞΩΘΕΝ ΤΟΥ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΥ ΕΥΡΕΘΗ ΕΚ ΤΗΣ    ΠΑΡΑΚΟΗΣ, ΚΛΑΙΩΝ ΠΙΚΡΩΣ Ο ΑΔΑΜ

 

ΜΕΓΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ

ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΚΕΠΕ, ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

+++ 

 Ο λόγος μου εστί αληθής, 
με Θεϊκή Υπόσταση Ζωής, 
καμιά αμφισβήτηση δεν εισχωρεί.

Παράκουσε την εντολή μου ο Αδάμ 
και διά της αμαρτίας, 
έξωθεν του Παραδείσου ευρέθη ξαφνικά, 
κλαίων γοερώς. 

 Μα συγχώρεση δεν ζήτησε, 
μα κρύφτηκε να μην τον δω, 
όμως υπό Εμού άνθρωπε 
ΤΙΠΟΤΑ ΤΟ ΚΡΥΦΟ.

 Γνωρίζω ως ΘΕΟΣ τα πάντα σου, 
γνωρίζω ουχί μόνο τας πράξεις σου 
μα και τα ενδόμυχα εσωτερικά κίνητρα σου, 
ελέγχω και τα εν διανοία εσωτερικά κίνητρα σου.

 Ναι, αν σε ανέχομαι τόσο καιρό 
είναι γιατί αναμένω 
ένα σου «ΚΥΡΙΕ ΜΕΤΑΝΟΩ»,
 ναι, τόσο πολύ σε αγαπώ. 
 
Κι όμως, δυστυχώς, 
εσύ παιδί μου αδρανείς, 
τρέχεις ασυνέτως να κρυφτείς, 
ωσάν τον Αδάμ. 

 Νομίζεις πως θα αποφύγεις 
ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΜΟΥ ΤΗΝ ΘΕΪΚΗ,
 Ω! πόσο άφρων είσαι.
 
 Και σε ρωτώ τώρα 
σε ετούτη μου την Ιερή Γραφή 
– όπου ψυχή, ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΟ ΑΓΙΟ ΛΑΛΕΙ,
 γιατί ως μωρός ενεργείς, 
γιατί μόνος σου τεκνίο υπογράφεις 
ΤΗΝ ΑΙΩΝΙΑ ΚΑΤΑΔΙΚΗ ΣΟΥ,
 απάντησε μου, γιατί;

 Γιατί παιδί μου ζητάς κι εσύ, 
έξωθεν της Αιώνιας μου Βασιλείας, 
ωσάν τον Αδάμ και την Εύα, 
έξω να βρεθείς; 

 Στης αιώνιας κολάσεως την ποινή, 
σαν εκείνους τότε ναι θα θρηνείς. 
 Όμως, δυστυχώς, 
σωτηρία για εσέ δεν θα υπάρχει. 

 Ο Αδάμ έφερε τον θάνατο στο ανθρώπινο γένος, 
το τοποθέτησε σε απωλείας μέρος,
 σε θλίψεων και πόνων ποινή 
γιατί δεν ζήτησε συγχώρεση 
από Εμέ ΤΟΝ ΜΕΓΑ ΚΡΙΤΗ. 

 Ε! το ίδιο κάνεις τώρα, 
αμετανόητε άνθρωπε κι εσύ.
 Αμαρτάνεις και παρανομείς, 
ζεις σε πλήρη προς ΤΟΝ ΘΕΟ ΣΟΥ παρακοή.

 Σου δίδω τας εντολάς μου να συνετιστείς, 
το ΗΜΑΡΤΟΝ σε Εμένα να πεις. 
 Στο μυστήριο της Ιεράς Εξομολογήσεως, 
σαν τον άσωτο υιό, το ιλάσθητι μοι κύριε να μου πεις.

 Σου στέλνω το ρήμα μου σε απλή γραφή 
να σωθείς, ναι, φωτίζω αγραμμάτους
 και γράφουν με τη χάρη ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ 
για να αφυπνιστείς τώρα 
στης Αγίας τεσσαρακοστής το χρόνο, 
μα εσύ, ωσάν άφρων, 
στης αμαρτίας σου το πεδίο εμμένεις μόνο. 

 Ε! δεν θα φταίω ΘΕΟΣ 
εάν πορευτείς παιδί μου 
στης κολάσεως τον τόπο τον φοβερό.
 Δική σου θα ‘ναι η επιλογή, 
Εγώ αθάνατο σε είχα ποιήσει άνθρωπε της γης.


ΑΜΗΝ ΚΑΙ ΔΟΞΑ ΤΩ ΘΕΩ 

 +++

 http://oimos-athina.blogspot.com/2024/04/blog-post_760.html

 

 

Δημοσίευση σχολίου

Νεότερη Παλαιότερη