ΙΕΡΟΣ ΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΠΑΡΑΚΛΗΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΣΩΣΤΙΚΟΣ

 

 ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΑΦΥΠΝΙΣΗ ΣΤΑ ΠΙΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΔΙΔΩ, ΕΙΣ ΟΔΟΝ ΑΡΕΤΗΣ ΤΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΩ

                        ΜΕΓΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ

ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΚΕΠΕ, ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

   +++ 

  Γράψε στο χαρτί
ό,τι υπό Εμού θα σου υπαγορευτεί.
Σκότος εν τη γη επικρατεί,
ο πιστός δεν έχει κρατήματα ισχυρά,
πνευματικώς να κρατηθεί. 

Υπερέχει το ψέμα,
 η σήψη η ηθική έχει γίνει ρεύμα
που πλέον παρασύρει τα πάντα. 

Θέλουν, ζητούν να αλλοιώσουν της πίστεως τη δάδα.
  Προβάλλεται τεκνία μου, το αφύσικο για φυσικό,
 πρωτοστατεί στη ζωή σας ο πονηρός,
 σε σκλαβιά δουλείας θέλει εσάς να βάλει,
 την Θεϊκή μου αλήθεια από τας ψυχάς σας να άρει.

  Οι ηγέτες αδιαφορούν,
οι κληρικοί σας δυστυχώς σιωπούν.
  Καμία φωνή ομολογίας,
καμία κίνηση αντιδράσεως από την εκκλησία.

  Ήρθε τώρα ναι, η εποχή της προφητείας αυτής,
 πως:  «Εν εσχάτης εποχής,
οι πιο άπιστοι θα είναι οι αρχηγοί
της ΙΕΡΑΣ ΜΟΥ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ». 

Ω! πώς καταντήσατε δικά μου παιδία,
να πορεύεστε χωρίς ποιμένα,
χωρίς υψηλά σημεία ιδανικών,
 γίνατε λεία στον εχθρό, στον πονηρό.

  Σας κρύβουν, οι της νέας τάξεως, τα γεγονότα,
 σας πηγαίνουν ύπουλα, κρυφά
 στης σκοτίας τη ρότα.
 
 Σας ωθούν σε θάνατο ψυχικό και σωματικό
 και οι μεγάλοι σας εδώ σιωπούν,
ούτε καν αντιδρούν.

Πόσο Ο ΚΥΡΙΟΣ πονώ,
πόσο λυπάμαι για εσάς,
δεν έχετε κρατήματα τώρα πνευματικά. 

Όμως, δικοί μου αμνοί,
ΕΧΕΤΕ ΕΜΕ ΤΟΝ ΛΥΤΡΩΤΗ.
Σηκώστε τα βλέμματα σας ψηλά,
 ελευθερωθείτε από του εχθρού τη σκλαβιά.

  Κοιτάξτε τεκνία μου ουρανό,
ΥΠΑΡΧΩ ΕΓΩ,
υπάρχουν ΑΓΙΟΙ που θαυματουργούν,
μιμηθείτε αυτούς.

Αν όχι στο μαρτύριο τους,
μιμηθείτε τους στο βίο το δικό τους.
Επικαλεστείτε διά της προσευχής
ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΟ ΑΓΙΟ, εσείς. 

 ΘΑ ΓΙΝΕΣΤΕ ΤΟΤΕ ΔΥΝΑΤΟΙ.
ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΑΦΥΠΝΙΣΤΕΙΤΕ,

είστε πιστά παιδιά μου,
μην στο σκότος αφεθείτε,

ΜΕΤΑΝΟΕΙΤΕ κι όταν ενίοτε πέφτετε, σηκωθείτε.
  Αναστηθείτε, απ’ τη δυσώδη φθορά της εποχής απαλλαγείτε.
ΜΠΟΡΕΙΤΕ, αρκεί ΤΟ ΗΜΑΡΤΟΝ
με αυτογνωσία τώρα να μου πείτε.


Τότε, υιοί ΤΗΣ ΟΥΡΑΝΙΑΣ ΜΟΥ ΒΑΣΙΛΕΙΑΣ θα γενείτε.
  Στο σπήλαιο της ψυχής σας ,
τότε θα έρθω, θα σας δωρίσω
Ο ΚΥΡΙΟΣ άπλετο Θείο φως.


ΑΜΗΝ,

ΔΟΞΑ ΤΟΝ ΤΡΙΑΔΙΚΟ ΘΕΟ 

 http://oimos-athina.blogspot.com/2024/07/blog-post_204.html

 

 

 

Δημοσίευση σχολίου

Νεότερη Παλαιότερη