ΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΥΨΟΠΟΙΟΥ ΤΑΠΕΙΝΩΣΕΩΣ

 

 

 ΜΕΓΙΣΤΗ, ΜΕΙΖΩΝ ΕΣΤΙ Η ΤΗΣ ΤΑΠΕΙΝΩΣΕΩΣ ΑΡΕΤΗ 

 

ΜΕΓΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΚΕΠΕ, ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

+++

 Θεμέλιο ισχυρό,
 διά την πνευματική σου άνθρωπε οικοδομή,
 είναι η ταπείνωση της ψυχής. 
 
Χωρίς αυτή, 
ό,τι κι αν τώρα στη γη ποιείς, 
απλά ματαιοπονείς. 

 Αν μάθεις στη ζωή σου 
πιστέ να υπομένεις, 
τότε σε ουράνια σκάλα
 εσύ αφόβως ανεβαίνεις. 

 Όταν είσαι παιδί μου απλά ταπεινός, 
ανοίγει ευθείς μπροστά σου ο ουρανός.

 Δεν θυμώνει ο ταπεινός, δε λέει πολλά,
 μαθαίνει να σιωπά, 
να αναγνωρίζει τα σφάλματα του,
 να μετανοεί διά αυτά, 
να μακροθυμεί, να ζει με πραότητα 
σε κάθε δύσκολη του στιγμή, 
να ανέχεται δοκιμασίες άνευ γογγυσμού, 
γίνεται ναι, μιμητής και εικόνα 
Εμού του ΤΡΙΑΔΙΚΟΥ ΘΕΟΥ. 

 Ξέρει να συγχωρεί, 
να μην κρατά πικρία στην ψυχή,  
να προσφέρεται με ανιδιοτελές πεδίο,
 να γίνεται ΧΑΡΙΤΟΣ ΔΟΧΕΙΟ. 

 ΜΕΓΙΣΤΗ η αρετή της ταπεινώσεως, 
ψηλά σε πάει, 
στα ουράνια τοπία παιδί μου σε ακουμπάει,
 σε αναβιβάζει σε κλίμακα Ιερά, 
δίδει σε σένα φτερά.

 Όταν είσαι ταπεινός 
προσφέρεσαι ανιδιοτελώς, 
κατανοείς τον αδελφό, 
του δίνεις χείρα βοηθείας, 
γίνεσαι για κείνον βακτηρία, 
λιμήν βοηθείας, 
χαίρεσαι μετά του χαίροντος, 
κλαις και συ μαζί του στον δικό του πόνο.

 Τότε ναι, πιστέ μου, ομοιάζεις με Εμένα, 
τον Ουράνιο Πατέρα, 
τότε μπαίνεις σε κλίμακα Θεϊκής ουσίας,
 τότε και ‘γω σου ετοιμάζω ουράνια βραβεία.

 Άφθαρτη, αμίαντη κληρονομία, 
αιώνια να χαίρεσαι, να αγάλλεσαι,
 με αγγέλους να ψάλλεις. 

 Όταν ψυχή ταπεινώνεσαι στη γη, 
αποκτάς στον ουρανό οικία χρυσή,
 όταν συγχωρείς τώρα εδώ τον εχθρό, 
βρήκες τον ύψιστο σου που ‘χεις προορισμό. 

 Αιώνια ευτυχία σε αναμένει 
αν μάθεις να υπομένεις, 
γίνεσαι κι εσύ ΚΑΤΑ ΧΑΡΙΝ ΘΕΟΣ,
 πετάς στον ουρανό, γεύεσαι από τη γη 
την δόξα την εν τοις ουρανοίς.

 Μάθε να υπομένεις, 
στην οδό της ταπείνωσης 
και της αγάπης να ανεβαίνεις.

 Λίγο τώρα πιστέ μου θα αγωνιστείς, 
μα αιώνια θα αναπαυτείς, 
με Αγίους, με Οσίους θα συνομιλείς, 
μα και με την ΜΗΤΕΡΑ ΠΑΝΑΓΙΑ 
σε διαρκή επικοινωνία. 

 Και σε ρωτώ στο άγιο μου ετούτο γραπτό: 
 Υπάρχει μεγαλύτερη ευτυχία από αυτό; 
 Απάντησε μου, σε ρωτώ. 
 Αγκάλιασε παιδί μου την ταπείνωση,
 ζήσε με αυτή για να ‘σαι ΑΙΩΝΙΑ ΕΥΤΥΧΗΣ.


ΑΜΗΝ 

 ΔΟΞΑ ΣΟΙ ΚΥΡΙΕ, ΔΟΞΑ ΣΟΙ 

 +++



 

 

Δημοσίευση σχολίου

Νεότερη Παλαιότερη