Το crime and study σεβόμενο το ευαίσθητο θέμα, παρακολουθεί στενά τα γεγονότα και τις διεργασίες σχετικά με την κατασκευή του τρίτου Ναού.
Σάββατο βράδυ, το ισραηλινό Channel 12 αποκάλυψε, σε βίντεο-ρεπορτάζ, την ύπαρξη συντονισμού και συνεργασίας μεταξύ πολλών κυβερνητικών υπουργείων για την παρακολούθηση των προϋπολογισμών και την προσπάθεια υλοποίησης του οράματος για την αποκατάσταση του « 3 Ναού του Σολομώντα» στις αυλές του Τζαμί Αλ Άκσα.
Οι μουσουλμανικές κοινότητες ως ένδειξη καλής θέλησης θα συνεδριάσουν την πρόταση ώστε να συμφωνήσουν να κατασκευαστεί ο 3 ναός του Σολομώντα στις αυλές του τέμενος Αλ άκσα (ομαρ), αρκεί να μην γκρεμιστεί το τέμενος, αυτό είναι μια κίνηση συμβολική που θα αντιπροσωπεύει την αδελφοποίηση των λαών που εχθρεύονται χρόνια.
Σύμφωνα με το κανάλι, οι υποστηρικτές της επίτευξης του οράματος για την κατασκευή του «ναού» εναποθέτουν τις ελπίδες τους σε «5 κόκκινες αγελάδες» που επιλέχθηκαν προσεκτικά σύμφωνα με τους όρους που ορίζονται στα εβραϊκά βιβλία, καθώς μεταφέρθηκαν με αεροπλάνο από τις ΗΠΑ και την πολιτεία του Τέξας και το κανάλι επιβεβαίωσε ότι ένα κυβερνητικό υπουργείο διέθεσε προϋπολογισμό για την εισαγωγή των αγελάδων την αγορά και την έως τώρα ανατροφή.
Πριν από την κατασκευή του «Ναού», οι βιβλικές διδασκαλίες απαιτούν το κάψιμο της κόκκινης αγελάδας στο Όρος των Ελαιών και στη συνέχεια τη διασπορά της στάχτης της μπροστά από το Αλ Άκσα, σηματοδοτώντας την έναρξη των τελετουργιών ίδρυσης του «Τρίτου Ναού» και προετοιμασίας για την ανάβαση εκατομμυρίων Εβραίων στο «Όρος του Ναού» (η βιβλική ονομασία για το Τζαμί Αλ Άκσα).
Σύμφωνα με παρατηρητές, αυτό αντανακλά την ανάπτυξη αυτών των βιβλικών πεποιθήσεων και την τάση της ισραηλινής κοινωνίας προς τον θρησκευτικό εξτρεμισμό και τις βιβλικές πεποιθήσεις να χτίσει τον υποτιθέμενο «Τρίτο Ναό» στη θέση του Dome of the Rock, όπου τα εβραϊκά κόμματα που συμμετέχουν στον κυβερνητικό συνασπισμό συμφωνούν για την ανάγκη υλοποίησης της ιδέας της κατασκευής του «Ναού», η οποία οδήγησε στην επιτάχυνση της διάθεσης ειδικών προϋπολογισμών εξοπλισμού για την επίτευξη αυτού του στόχου.
Όλα αυτά συμβαίνουν παρά το γεγονός ότι η βιβλική θρησκευτική πεποίθηση του κινήματος Haredi απαγορεύει στους Εβραίους να ανέβουν στο «Όρος του Ναού (καταιγίδα στο Al-Aqsa)» μέχρι την εκπλήρωση της προϋπόθεσης της καθόδου του «Χριστό Σωτήρος» να επιτρέψει οι Εβραίοι να το πράξουν αφού εκπληρώσουν την προϋπόθεση του «καθαρισμού» από τη «μεγάλη ακαθαρσία», καθώς απαιτεί αγνότητα – σύμφωνα με την πεποίθησή τους – σφάζοντας κόκκινες αγελάδες και καίγοντας τις μπροστά στο τέμενος Al-Aqsa και ανακατεύοντας μερικές από αυτές με νερό για να να εξαγνίσει τους Εβραίους και στη συνέχεια να σκορπίσει την υπόλοιπη τέφρα τους μπροστά στο Al-Aqsa, κάτι που έρχεται σε αντίθεση με τις πεποιθήσεις του νέου θρησκευτικού σιωνιστικού κινήματος, το οποίο θεωρείται βασικός εταίρος της σημερινής κυβέρνησης.
Εβραϊκές διδασκαλίες
Η κυβέρνηση με επικεφαλής τον Μπέντζαμιν Νετανιάχου, ο οποίος
περιγράφεται ως “περιπετειώδης άνθρωπος”, ανυπομονεί να χτίσει τον ναό
στις αυλές του Χαράμ αλ-Σαρίφ στη θέση του Θόλου του Βράχου, με βάση την
υπακοή του στις πεποιθήσεις και ιδέες ανανεωμένου θρησκευτικού
σιωνισμού σχετικά με τη «σωτηρία για τον εβραϊκό λαό» καθώς και μια
προσωρινή ετοιμότητα να χωρίσει τις αυλές του Ευγενούς Ιερού με
Μουσουλμάνους, ώστε να μπορέσει οι Εβραίοι να επιβάλουν την πλήρη
θρησκευτική κυριαρχία στο Αλ Άκσα.
Από την πλευρά του, ο Δρ. Salih Lutfi, ερευνητής εβραϊκών, σιωνιστικών και πολιτικών υποθέσεων, πιστεύει ότι ο ισραηλινός θεσμός με τους διάφορους κλάδους του, και υπό το πρίσμα των σημερινών παλαιστινιακών και περιφερειακών συνθηκών, επιδιώκει να συνειδητοποιήσει τον μύθο της οικοδόμησης του φέρεται ως «Τρίτος Ναός», επισημαίνοντας ότι η κυβέρνηση Νετανιάχου έχει μεγάλη πεποίθηση ότι η ευκαιρία είναι ώριμη για την υλοποίηση της θεωρίας. «Ο Σωτήρας» σύμφωνα με την ανανεωμένη θρησκευτική σιωνιστική σκέψη, έτσι ώστε αυτή η θεωρία να αντικαταστήσει τη βιβλική πεποίθηση «Η Descent of the Messiah the Savior» στην οποία πιστεύει το υπερορθόδοξο κίνημα.
Ενώ το νέο θρησκευτικό σιωνιστικό κίνημα ζητά να μην περιμένουμε την κάθοδο του «Χριστό Σωτήρος» για να χτιστεί ο υποτιθέμενος «Τρίτος Ναός», το κίνημα Haredi εξακολουθεί να απαγορεύει την εισβολή στο τέμενος Al-Aqsa (αναρρίχηση στο Όρος του Ναού) και καλεί σε αναμονή μέχρι ο «Χριστός ο Σωτήρας» θα κατέβει για να λυτρώσει τον εβραϊκό λαό.
Παρά την απόκλιση των θέσεων σχετικά με το χρονοδιάγραμμα κατασκευής του «Τρίτου Ναού», ο Λουτφι πρόσθεσε: «Όλα τα κόμματα στον κυβερνητικό συνασπισμό, συμπεριλαμβανομένου του κόμματος Λικούντ, συμφωνούν μεταξύ τους για την ανάγκη να συνεχιστούν οι προετοιμασίες και οι προετοιμασίες για την ανέγερση του Ναού , προετοιμάζοντας τα άμφια των ιερέων, ανατρέφοντας την κόκκινη αγελάδα και ενισχύοντας το καθεστώς του Αρχιραβίνου».
Στη συνέντευξή του στο Al-Jazeera Net, πιστεύει ότι η ισραηλινή κοινωνία οδεύει εδώ και χρόνια προς τον θρησκευτικό εξτρεμισμό με τις θέσεις της, όχι μόνο τον πολιτικό εξτρεμισμό, καθώς η ιδέα της «υποτιθέμενης δομής» έχει ριζώσει ακόμη και σε μεγάλα τμήματα το ισραηλινό κοσμικό και φιλελεύθερο κίνημα, καθώς και μεταξύ των κύκλων της λεγόμενης «εβραιοσιωνιστικής αριστεράς».
θρησκευτικός πόλεμος
Παρά τις προετοιμασίες και την παρακολούθηση της διαβούλευσης των
προϋπολογισμών από την ισραηλινή κυβέρνηση, ο ερευνητής αποκλείει την
τρέχουσα κατασκευή του Ναού από την κυβέρνηση Νετανιάχου στις αυλές του
Ιερού Τζαμιού, υποδεικνύοντας ότι αυτό είναι ένα αυτοκτονικό βήμα για
την ισραηλινή οντότητα, που θα πυροδοτούσε μια θρησκευτική εξέγερση στην
ιστορική Παλαιστίνη, λαμβάνοντας υπόψη ότι θα περάσει στον αραβικό και
τον ισλαμικό κόσμο, γεγονός που θα εκθέσει την περιοχή σε θρησκευτικό
πόλεμο.
Πιστεύει επίσης ότι το Ισραήλ είναι πεπεισμένο ότι δεν μπορεί να επιλύσει έναν θρησκευτικό πόλεμο με τον αραβικό και τον ισλαμικό κόσμο, σημειώνοντας ότι η δημοσίευση της έκθεσης αυτή τη στιγμή είναι ένα «δοκιμαστικό μπαλόνι» και μια δοκιμασία για τον παλαιστινιακό λαό, εκτός από τη διάδοση του ιδέα της οικοδόμησης του «ναού» με στόχο την επίτευξη ισραηλινών πολιτικών κερδών και μηνυμάτων προς το εβραϊκό κοινό.
Έχοντας κατά νου ότι οι διακηρυγμένες πολιτικές διαφέρουν από ό,τι εφαρμόζεται επί τόπου, σύμφωνα με τον ίδιο.
Η κόκκινη αγελάδα
Από την άλλη, ο ερευνητής δημοσιογράφος Omari Munif, ο οποίος αποκάλυψε
ότι η κυβέρνηση εισήγαγε 5 κόκκινες αγελάδες στο πλαίσιο των
προετοιμασιών για την κατασκευή του «Ναού» δήλωσε ότι πίσω από την
ξέφρενη αναζήτηση της κόκκινης αγελάδας βρίσκονται δύο οργανώσεις, η
πρώτη εκ των οποίων είναι την οργάνωση «Χτίζουμε το Ισραήλ», που
αποτελείται από ευαγγελικούς χριστιανούς και ένα ακροδεξιό κίνημα, με
επικεφαλής έναν άνδρα ονόματι Τζάτσι Μίμο.
Όσο για το δεύτερο, ο ερευνητής λέει ότι ονομάζεται “Ινστιτούτο Ναού” και επικεφαλής του είναι ο Γισραέλ Αριέλ, ο οποίος θεωρείται ο πνευματικός ραβίνος του υπουργού Ιταμάρ Μπεν Γκβίρ. Θεωρείται επίσης η δεύτερη φιγούρα της ακροδεξιάς ” Kach» με επικεφαλής τον ραβίνο Meir Kahane, το οποίο απαγορεύτηκε.
Στο πλαίσιο αυτό, φαίνεται ότι οι δεξιές οργανώσεις δεν είναι οι μόνες που προωθούν αυτό το βήμα, σύμφωνα με τον Ισραηλινό δημοσιογράφο, ο οποίος πρόσθεσε: «Πριν από αρκετά χρόνια, το Υπουργείο Ιερουσαλήμ υπέβαλε πρόταση σχεδιασμού για την κατασκευή του Πάρκου του Όρους των Ελαιών. , και οι υπεύθυνοι που συμμετείχαν στον σχεδιασμό υποστήριξαν ότι η διαδρομή του προορίζεται για τον μελλοντικό εορτασμό της καύσης της αγελάδας που προηγείται της κατασκευής της κατασκευής».
Εξήγησε επίσης ότι η οικονομική και οργανωτική συμμετοχή της κυβέρνησης δεν είναι η μόνη στην προώθηση του έργου κατασκευής της «δομής», καθώς εκατομμύρια δολάρια μεταφέρονται από κυβερνητικά υπουργεία σε οργανισμούς που προωθούν αυτήν την ιδέα, σημειώνοντας ότι το βήμα της με κόκκινες αγελάδες και η προετοιμασία για την οικοδόμηση της «δομής» θα οδηγούσε σε μια Αλλαγή της Πραγματικής ταυτότητας του κράτους από «εβραιοδημοκρατικό κράτος» σε «Βιβλικό θρησκευτικό κράτος».
Μιλώντας στο Al-Jazeera Net, ο ερευνητής δημοσιογράφος είπε ότι ο Ναός του Ναού δεν προσφέρει μόνο προσφορές και ιερείς, υποδεικνύοντας ότι «ο ναός είναι επίσης ένα βιβλικό συμβούλιο (Σανχεντρίν), το οποίο αποφασίζει και δικάζει σύμφωνα με τους εβραϊκούς θρησκευτικούς κανόνες και ανοίγει το τρόπος για την προετοιμασία του βασιλιά, ή αυτό που αποκαλείται ο αρχιραβίνος που δεν κυβερνά απαραίτητα με τρόπο δημοκρατίκό