ΦΕΜΙΝΙΣΤΡΙΑ "ΑΛΛΑΖΕΙ ΜΥΑΛΑ" ΟΤΑΝ ΑΚΟΥΕΙ ΟΤΙ ΣΚΑΕΙ Ο ΤΡΙΤΟΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ (ΚΩΜΙΚΟ ΒΙΝΤΕΟ)

 


 Ο διάλογος που ακολουθεί είναι η μετάφραση από το παρακάτω βίντεο:

 

Ο ΣΥΖΥΓΟΣ (βλέποντας τηλεόραση):  Μωρό μου, μπορείς να μου φέρεις μια μπύρα;

Η ΣΥΖΥΓΟΣ (εξαγριωμένη):  Με συγχωρείς, δεν κατάλαβα (ειρωνικά)...

Ο ΣΥΖΥΓΟΣ:  Κοίτα, είχα μια πολύ κουραστική ημέρα και αναρωτιόμουν μήπως...

Η ΣΥΖΥΓΟΣ:  Μπαααα! και εγώ είχα μια πολύ κουραστική ημέρα, αυτό δεν σε νοιάζει εσένα;

Ο ΣΥΖΥΓΟΣ:  Μια απλή μπύρα σου ζήτησα, όχι να μου φτιάξεις σάντουιτς, κάλμαρε σε παρακαλώ...  Να, ίσως αυτό σου φτιάξει λίγο τη διάθεση (της δίνει σε ένα τυλιγμένο δώρο μια πολύχρωμη ποδιά από τη μάνα του και πεθερά της...)

Η ΣΥΖΥΓΟΣ (όλο νεύρα):  Τιιιιί;  αυτό δεν είναι δώρο.  Αυτό είναι ένα μήνυμα, ένα σύμβολο πατριαρχικής κυριαρχίας και καταδυνάστευσης...Εγώ ανήκω στον κόσμο, δεν με ενδιαφέρουν τα στερεότυπα, είμαστε ίσοι ... (και λοιπές φεμινιστικές αηδίες).

Εκείνη την ώρα "σκάει" στις ειδήσεις (στην τηλεόραση) το τρομερό νέο:  Ξεκίνησε ο Τρίτος Παγκόσμιος Πόλεμος και το κράτος στρατολογεί κόσμο (τανκς παρελαύνουν στην τηλεόραση)... Ένα τουλάχιστον μέλος από κάθε οικογένεια πρέπει να στρατολογηθεί!

Η ΣΥΖΥΓΟΣ: (εντελώς αλλαγμένη και κατευνασμένη, αλλά και τρομαγμένη):  Εμμ, από την άλλη πλευρά, ναι όντως οι διαφορετικοί ρόλοι στα φύλα υπάρχουν για συγκεκριμένους λόγους ξέρεις...  Είμαι η σύζυγός σου και ανήκω στην κουζίνα...  

Ο ΣΥΖΥΓΟΣ: (όλος απορία):   Τί;;;

Η ΣΥΖΥΓΟΣ:  Ο ρόλος των αντρών είναι να δουλεύουν, να κουβαλάνε πράγματα στην οικογένεια και υποθετικά, να πηγαίνουν και στον πόλεμο...  (αφού έχει τρέξει στην κουζίνα, γυρίζοντας με ψεύτικη καλοσύνη):  Ποια από τις δυο μπύρες θέλεις;  Να πάρε και τις δυο.  Μπορώ να σου φτιάξω και ένα σάντουιτς γλύκα μου;  έχω κι άλλο ζαμπόν στο ψυγείο...

Ο ΣΥΖΥΓΟΣ:  Χμμμ, ξέρεις κάτι, νομίζω ότι είχες δίκιο και ότι μπορείς να κάνεις ότι και ένας άντρας.  Άσε καλή μου, θα σου φτιάξω εγώ σάντουιτς, δώσε μου την ποδιά σου (πάει να της βγάλει την ποδιά)

Η ΣΥΖΥΓΟΣ: Όχι,οοοοοόχι...

Ο ΣΥΖΥΓΟΣ:  Ξέρεις κάτι, θα είναι ένα σημάδι ότι εσύ και εγώ θα καταργήσουμε την πατριαρχική οικογένεια και καθώς εγώ θα είμαι περήφανος στην κουζίνα, εσύ θα είσαι στο πεδίο της μάχης, αποδεικνύοντας στον κόσμο ότι δεν είσαι κάποια πριγκήπισσα που έχει ανάγκη από τον πρίγκηπα να τρέξει να τη σώσει!

Η ΣΥΖΥΓΟΣ: Μμμμ, ξέρεις δεν σου ταιριάζει το χρώμα (της ποδιάς).  Εσένα σου ταιριάζει το γκρι, γκρι-πράσινο χρώμα, ταιριάζει θαυμάσια πάνω σου...

Ο ΣΥΖΥΓΟΣ:   Ω όχι, ποτέ δεν θα φορούσα πράσινο...

Η ΣΥΖΥΓΟΣ:  Μα πρέπει να με υπερασπιστείς εμένα και το μωράκι μας (προσποιείται ότι είναι έγκυος...)

Ο ΣΥΖΥΓΟΣ (όλος απορία):  Μα πότε έγινε αυτό;

Τότε στην τηλεόραση ανακοινώνεται ότι ο πρόεδρος (Biden) ο οποίος τα έχει πάντοτε χαμένα, έκανε πάλι λάθος, και έτσι δεν θα γίνει καμμία στρατολόγηση...  Ακούγοντάς το η σύζυγος αποχωρεί γρήγορα στα κρυφά...

Ο ΣΥΖΥΓΟΣ:  Αγάπη μου, για εκείνο το σάντουιτς που μου έλεγες... 

 

Καταλαβαίνοντας ότι η σύζυγος έφυγε, βάζει την ποδιά και φτιάχνει ένα πολύ χορταστικό σάντουιτς, λέγοντας, χα που θα μου πει εμένα ότι δεν μου πάει το χρώμα της ποδιάς...


Όλα τα συμπεράσματα δικά σας...  Μην ξεχνάτε όμως κάτι σημαντικό:  Όλες οι γυναίκες το παίζουν φεμινίστριες σε έναν φανταστικό κόσμο και μόνον όταν "τις παίρνει" να το παίζουν.  Μπροστά στην οικτρή πραγματικότητα, ιδίως ενός πολέμου, γίνονται γατούλες...

ΒΙΝΤΕΟ:  





 

 

 

 

 

 

Δημοσίευση σχολίου

Νεότερη Παλαιότερη