ΙΕΡΟΣ ΚΑΙ ΟΔΥΝΗΡΟΣ ΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΘΙΚΗ ΔΙΑΛΥΣΗ ΠΟΥ ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΗΓΕΣΙΑ

 

 Κυριακή 18 Φεβρουαρίου 2024

ΙΕΡΟΣ ΚΑΙ ΟΔΥΝΗΡΟΣ ΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΘΙΚΗ ΔΙΑΛΥΣΗ ΠΟΥ ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΗΓΕΣΙΑ (ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΕΡΟΝΤΙΣΣΑ ΤΗΣ ΣΤΕΡΕΑΣ)

ΚΡΙΝΕΤΑΙ Η ΖΩΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ, ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ ΠΡΟΣΕΥΧΗΘΕΙΤΕ, ΜΕΤΑΝΟΕΙΤΕ, ΕΙΣ ΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ ΛΟΓΙΚΗΣ ΕΡΘΕΙΤΕ


ΜΕΓΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ

ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΚΕΠΕ, ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

  +++  

 Γράψε στο χαρτί, 

ό,τι υπό Εμού του ΚΥΡΙΟΥ θα σου υπαγορευθεί.

Κρίσιμη τώρα η γραμμή,
 τα πάντα έχουν διαβρωθεί, 
ο πονηρός διοικεί,

λίγοι οι πιστοί μου που θα μείνουν πιστοί σε Εμένα,
οι πιο πολλοί πουλήθηκαν στο ψέμα,
 στην ηθική σήψη, στον οχετό της ανωμαλίας,
χωρίς αιδώ πλέον οδοιπορούν
σε πλήρη σωματική και ψυχική απώλεια.  

Χάθηκαν της οικογένειας τα ιερά ιδανικά,
ξέχασαν ότι Εγώ, Ο ΚΥΡΙΟΣ ΣΑΣ,
άρχισα τα θαύματά μου
με ΤΟΝ ΓΑΜΟ ΣΤΗΝ ΚΑΝΑ.

  Κάτω πετάχτηκαν οι αξίες, τα ιερά ιδανικά
και ο άνθρωπος εγίνη δυσώδη οχετού σκιά,
και αντί να συναισθανθεί, γελά ειρωνικά.

Ω! πόσο πολύ επορώθεις ανθρώπινη καρδιά.
Προβάλλεται η ανωμαλία,
 γελούν τα σατανικά θηρία
για το κατάντημα σας.

  Κι εσείς, αντί ΜΕΤΑΝΟΙΑΣ,
εμμένετε στην οδό της ΑΙΩΝΙΑΣ ΑΠΩΛΕΙΑΣ.
  Σας λυπάμαι Ο ΚΥΡΙΟΣ, για την απώλεια σας
γιατί αυτό θα το πληρώσουν και τα παιδιά σας.

Σας έπλασα κατ’ εικόνα και ομοίωση μου
μα δυστυχώς ξεχάσατε το Ουράνιο Μεγαλείο,
την δόξα την αιώνια που σας αναμένει,
να συνδοξάζεστε με Εμέ στην Άνω Βασιλεία,
σε ανείπωτη αγαλλίαση και ΑΙΩΝΙΑ ΕΥΤΥΧΙΑ.

Έχετε Θείο προορισμό,
Ύψιστη Δόξα μένει,
για τα πιστά μου τα παιδιά
που ‘ναι σε Εμέ δοσμένοι.

  Όλες οι θλίψεις της ζωής όπου τώρα περνούνε,
όταν θα ‘ρθουν εν ουρανοίς, ευθύς θα ξεχαστούνε. 
 Θα χαίρονται και θα μεθούν, θα αγάλλονται κοντά μου,
στου παραδείσου τα τερπνά, σε Θεία ευτυχία,
με την Μητέρα Παναγιά, ΤΡΙΑΔΑ ΤΗΝ ΑΓΙΑ.

Ο Παύλος ο απόστολος, που ζων αυτά τα είδε,
επιθυμούσε να φύγει από τη γη
και να ‘ρθει σε εκείνα,
εγίνη όλη του η ζωή μια Ιερή Πυξίδα.

  Και είπε εκείνο το ρητό, το Ουράνιο, το Θείο
 – «Επιθυμώ εις το αναλύσαι και εις ΧΡΙΣΤΟΝ ΖΩ».
  Γι’ αυτό εγίνη ο βίος του Θεία πυγολαμπίδα,
που οδήγησε αυτή πολλούς ΣΕ ΕΜΕΝΑ ΤΟ ΜΕΣΣΙΑ.

Όλα αυτά στα έδωσα σε εσένα που πονάς,
μα μέσ’ στου πόνου την πυρά, Εμένα εσύ ζητάς.
  Σας δίδω λόγο Θεϊκό, λάβετε πανοπλία,
 γιατί η Ελλάς σε πέλαγος, αγαπητά τεκνία,
μόνο η μετάνοια σας θα φέρει σωτηρία.

                                                    ΑΜΗΝ

http://oimos-athina.blogspot.com/2024/02/blog-post_59.html

 

Δημοσίευση σχολίου

Νεότερη Παλαιότερη