ΙΕΡΟΣ ΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΥΡΑΝΙΑ ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΤΟΥ

 

 

  ΕΝ ΤΗ ΟΙΚΙΑ ΤΟΥ ΠΑΤΡΟΣ ΜΟΥ ΠΟΛΛΑΙ ΜΟΝΑΙ ΕΙΣΙΝ. ΠΟΡΕΥΟΜΑΙ ΠΡΟΣ ΑΥΤΟΝ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΕΡΧΟΜΑΙ ΙΝΑ ΠΑΡΑΛΑΒΩ ΥΜΑΣ, Ο ΚΥΡΙΟΣ, ΙΝΑ ΕΙΣΤΕ ΑΙΩΝΙΩΣ ΜΕΤ’ ΕΜΟΥ

          ΜΕΓΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ

ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΚΕΠΕ, ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ
+++ 

 Τους λόγους αυτούς, τους είπα Εγώ στους μαθητάς, 
ολίγον προ του Σταυρικού Μαρτυρίου τας στιγμάς.
 Τους λέω τώρα και προς εσάς. 
 
ΝΑΙ, ο σκοπός της ζωής σας ταύτης είναι, 
ο καθείς να αγωνιστεί, έτοιμος για να γενεί, 
θέση αιώνια να βρει 
στην ΟΥΡΑΝΙΑ ΜΟΥ ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΤΗ ΘΕΪΚΗ

 Να αθληθεί, να αγωνιστεί, 
εις ψυχική κάθαρση να ‘ρθει.

 Η ζωή του τώρα είναι διά τον πιστό μου, 
η ΜΟΝΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ. 
 Ουχί τεκνία μου εις πνευματική αδρανεία, 
όχι μόνο εις τα της γης. 

 Πρέπει να εξαγνιστεί στο βωμό, 
στο στίβο της πίστεως, 
έτοιμος να’ναι ανά πάσα του στιγμή, 
γιατί δεν ξέρει, δεν γνωρίζει ο καθείς το πότε, 
ΕΓΩ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΤΟΥ ΠΑΝΤΟΣ,
 θα ‘ρθω να παραλάβω αυτόν, 
είτε με τον θάνατο του, 
είτε με την Ουράνια μου Παρουσία. 

 Σε επαγρύπνηση συνεχή να ‘ναι η δική του καρδία,
 διότι Εγώ ίσως έρθω εν τω μέσω της νυκτός.
 Θα ‘σαι παιδί μου έτοιμος εσύ, 
στην Ουράνια ευτυχία να μπεις; 

 Ή κάτω θα παραμείνεις 
μετά του εχθρού του πονηρού, 
αιωνίως στην άβυσσο του σκότους
βρεθείς μετ’ αυτού; 

 Σκέψου τώρα, τοποθετήσου, 
αν θέλεις να εισέλθεις πιστέ
 στας αυλάς του παραδείσου. 

 Αθλήσου, προσπάθησε, πνευματικώς κινήσου 
γιατί ΑΛΙ αν χάσεις τώρα την ευκαιρία, 
σε αναμένει τότε ΚΟΛΑΣΗ ΑΙΩΝΙΑ.

 Μερικοί ίσως γελάσουν ειρωνικά, 
όταν διαβάσουν τα ΘΕΙΑ ΜΟΥ ΤΑΥΤΑ ΡΗΤΑ.
 Μα όμως, Η ΑΛΗΘΕΙΑ άνθρωπε δεν παραποιείται,
μη λοιπόν ματαιοπονείτε. 

 Ό,τι δίδεται σε εσάς, 
ΔΙΑ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΑΓΙΟΥ σφραγίζεται σαφώς, 
υπό Πατρός Επουρανίου. 

 Δεν είναι λόγος φτωχής, ανθρώπινης διανοίας, 
ομιλεί, συντάσσει και ορθοτομεί ΤΡΙΑΔΑ Η ΑΓΙΑ.
 
Ήταν ναι, προφητευμένο αυτό από τον προφήτη ΙΩΗΛ,
 πως στον έσχατο καιρό, 
θα δοθεί ΧΑΡΙΤΟΣ ΥΕΤΟΣ 
και σε πάσα σάρκα που θα το εκζητήσει. 

 Θα δώσω, Ο ΚΥΡΙΟΣ ΣΑΣ, 
ΤΗΣ ΧΑΡΙΤΟΣ ΜΟΥ ΤΗ ΒΡΥΣΗ, 
μην αμφιβάλλεις ψυχή, μ
όνο εις ΟΔΟΝ ΑΓΙΑΣΜΟΥ 
να βάλλεις εσύ τη δική σου ζωή, 
ίνα ΑΙΩΝΙΩΣ, ΕΣΑΕΙ ΖΗΣΕΙΣ, 
παιδί μου, ΕΙΣ ΟΥΡΑΝΙΑ ΜΟΝΗ.


ΑΜΗΝ 
 +++

 http://oimos-athina.blogspot.com/2024/07/blog-post_220.html

 

 

 

 

 

Δημοσίευση σχολίου

Νεότερη Παλαιότερη